GEORGEXIII როგორც ჩანს უკვე გადაწყვეტილი გქონია,
ვაფასებ შენს არჩევანს.
როგორც წინა პოსტში გითხარი EG კუზაოში ინტეგრა ტაიპერი 200 ცხენით, თან განახლებული ძრავი-კარობკით, იქნება ნაგიჟარი ვიტეკი...
ინტეგრას კუზაოს თუ დაიტოვებ მაშინ როგორც მინიმუმ:
1. (civic mb6 კუზაო 1996-2001 წლები) vti b18c4 ძრავი 168 ცხენზე სამომავლოდ ტურბო დააკვდებოდა. მაგრამ ძნელად საშოვნი ძრავია, პლიუს ძვირდება პროექტი
2. ცრ-ვ_ს (1999-2001 წლები) ძრავი 147 ცხენზე და სტოკზე ტურბინა მაქსიმუმ 0.6 ბარით, ახვალ 200+ ცხენებზე სწორი აფგრეითით და ნასტროიკით.
შედარებით იაფი პროექტია, ვიდრე პირველი ვარიანტი
3. K სერიას ფინანსურად თუ გაქაჩავ, ყველაზე იაფი ძრავებია ცრვ მეორე თაობა 2.4 ძრავით, ცოტახანს იკაიფებ 160 ცხენით და მერე გადაწყვიტავ რას იზამ...
პ.ს. სახლში EK კუზაო მყავს (EJ9 1.4) გერმანელი მარცხენა 2 კარიანი ჰეჩბექი
მეორე ვარიანტზე მეფიქრება, პლიუს ცრ-ვ_ს 4x4 ძვირში რომ არ წავიდე... დონორ მანქანას ველოდები თუ სადმე გამოჩნდა (ცრ-ვ 1999-2001 4x4) და ნელნელა დავიწყებ ჯერ ატმოსფერულზე და ცოტა მერე ვნახოთ
This post has been edited by crv777 on 8 Jan 2021, 16:21