Gursonaხაზგასმით მიწერია ,რომ საბარგულის საჭიროება რომ არ მქონდეს, აუცილებლად ფლაგინ ფიუჟენს ვიყიდდი და არც შეველეოდი არასდროს.
რა თქმა უნდა , გეტყვი რომ ზოგს საბარგული არ ადარდებს და საკმაოდ ბევრი ფლაგინი ფიუჟენი დადის ,და წვით ისე არიან კამყოფილები საბარგულს არც ახსნებენ. მე მათ სიაში არ ვარ, მჭირდება თუ არ მჭირდება სულ სავსე მაქვს ;D
რეალურად, უმეტესობა მძღოლის საბარგული, არის თითქმის ცარილეი, ძალიან ბევრს სულ ცარიელი აქვს საბარგული, სულ.
მხოლოდ და მხოლოდ ამიტომ ვიყიდე სტანდარტული ჰიბრიდი და არა დატენავდი .
ფიUჯენი ფლაგინი 2-3.X დადებს 100კმ-ზე დატენვის გარეშეც წესით, real world data.
Nescafe13დატნევად პრიუსებს უყენია ლითიუმ იონური და კი თითქმის არ სჭირდება სერვისი.
ფიუჟენს ძVელებსაც ეგ უყენია,განა მარტო ახლებს
არა მუშაობის ალგორითმი, როგორ მუშაობს,რა თანმიმდევრობით და პრინციპით ასრულებს ოპერაციებს, თორე გადასვლისას წარტყმა წინა საუკუნის მანქანებაც აღარ აქვთ.
პრიუსი ვოლტსაც ჯობია წესით საბარგულის პონტში,მოცულობისა რა გითხრა და ფორმას აქვს მნიშვნელობა რა, უფრო ფართო ნივთს ჩადებ უფრო ადვილად,და ვოლტში გადმოსული კანტი ცოტა შეგიშლის ხელს გაბარიტულს ტვირთზე, განა ვერ ჩადებ,ნაკლები წვალებაა რა
ვიზუალით რო ჯობია რატოა სად ერეკლე, თანხას იხდი და იყოს ბარემ ლამაზი ,რადგან ეკონომიურია აუცილებელია რომ მახინჯი იყოს?

მე კი არავინ მაძალებდა ფიუჟენს
ფორდის და მითუმეტეს მთელი გადამდნარი პლასტმასისგან აწყობილი ტოიოტას თავზეც გავიარე, ახლა ველოებზე მკIთხეთ, ჭეშმარით შიმონოზე მოგიყვებით და ალუმინის რამაზე