gvelis_wiwilaეგ არის Troika Games სტილი იმენნო.

ძალიან მხეცი დეველოპერები არიან, მაგრამ დვიჟოკის ოპტიმიზაცია რატომღაც სულ ცალ ფეხზე კიდიათ. შენ წარმოიდგინე, მაგათი Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura, რომელიც 2001 წელს გამოვიდა, დღეს-დღეობითაც კი ჭედავს ალაგ-ალაგ დაჟე მაგარ high-end სისტემებზე... თორემ ისე მაგარ მამობა თამაშებს აკეთებენ.
პირველი ნაწილი, Redemption, სხვა დეველოპერს გააკეთებინა Activision-მა, ამიტომაცაა ალბათ რომ იქ ჭედვები არ იყო.