ერთი ვარიანტი - იღებ არსებულ დვიჟოკს და წერ მოდს.
მეორე ვარიანტი - იწყებ ცალიელი ფურცლიდან (ნუ მამენტ იყენებ 3D ბიბლიოთეკებს) და წერ დვიჟოკს თავის ყველა უტილიტებით (მოდელინგ სისტემებიდან იმპორტი, მოუშენ მოდელინგის იმპორტი, მიშენ ედიტორი და ა.შ.) და მერე აკეტებ თამაშს

პირველ ვარიანტს ერთი ან ორი კაცი კიდევ გააკეთებს. მეორე ვარიანტს ბლიზარდის და EA-ს ნაირი ბრიგადა წლებს ანდომებენ, ასე რომ -ნამეტანი ბევრს ნუ იფიქრებ.
კიდევ ერთი პრობლემა ისაა, რომ თამაშის სპეციფიკიდან გამომდინარე გჭირდება სხვადასხვა პროფილის სპეციალისტები. ანუ - თუ წერ საფრენ სიმულატორს გჭირდება ავიაინჟინრები, აეროდინამიკის სპეციალისტები, პროფესიონალი მფრინავები და ძაალიან ბევრი მასალა. იგივე შეეხება სპორტულ სიმებს, ტაქტიკურ შუთერებს და ა.შ.
ნუ ფენტეზის დაჰარორს მამენტ არ ჭირდება

anyway, თუ თამაშის გაკეთება გინდა დაითრიე ქუეიქის დვიჟოკი. მერე დაჯექი და მოიფიქრე კარგი სცენარი. მერე დაითრიე ფანქარი და გააკეთე სკეჩები (პერსონაჟები, ლანდშაფტი, ობიექტები, ეფექტები) და დალშე 3D მოდელინგი და ტექსტურები.
მოკლედ - ძალიან დიდ თემაა, მაგრამ რითი იწყება ალბათ მიხვდი.