#2441093 · 16 Jan 2006, 02:03 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
barsa და რომელი ბაჩოკის მანჟეტები გამოცვალე (აუ ვინც ცილინდრს ბაჩოკი დაარქვა მაგის ჭკუაში ჩამახედა რა)? ეგრე მე ხელოსანმა მთავარი "ბაჩოკი" (პედალი რომელსაც აწვება). ახალი მაყიდინა და რო გამოცვალა არანაირი ეფექტი ამას არ მოყოლია. ხოდა მერე ნახა მარტო ქვედაში (მუშა) რა ხდებოდა. აი მანდ კოშმარი იყო ვერ აღგიწერ. მანჟეტის ფორმა უნდა გენახა რა. ხოდა შენთანაც ეგრე იქნებოდა. ქვედას აქ დარხეული. ზედა გამოგიცვალეს და პრაკაჩკა გაგიკეტეს. ამ პრაკაჩკამ ოდნავ უშველა. temovtec
| QUOTE | | ეგ არის იმის ბრალი რომ არ შეიძლება მარტო მანჟეტების გამოცვლა მანდ ფუჭდება თვითონ ცეპლენიის ბაჩოკი და ეგ უნდა გამოგეცვალა |
არის ეგეთი შემთხვევებიც მარა მაინც უმრავლესობა შემთხვევაში ბაჩოკი არ ფუჭდება. მაგის ნახვა კიდე მოხსნისას შეიძლება როცა დაშლილია. სარკესავით თუა არაფერი ჭირს და ზოლები თუ აქ მაშინ არ ვარგა. ნუ ზოლებსაც გააჩნია.
barsa ნებისმიერ შემთხვევაში კარგი ხელოსანი თუა მაგ მანჟეტების გამოცვლის შემდეგ პრაკაჩკას რო გაგიკეტებდა სცეპლენიას დაგირეგულირებდა (თუ რეგულირებადია). შლანგების გაჭედვისა კიდე ნაკლებად მჯერა.
მოკლედ სცეპლენიას გასინჯვის მეთოდი ასეთია (ოღონდ ბევრჯერ არ ქნა ცოდოა). აგდებ პირველში და ბოლომდე აწვები ტორმუზს. ამავე დროს აწვები გაზს და უშვებ სცეპლენიას. თუ წესრიგშია გაზის ბოლომდე დაჭერისას და სცეპლენიას აშვებისას უნდა ჩაქრეს მატორი. თუ არა და არ ჩაქრება. ნუ ამ დროს დისკს რა ემართება ხვდები ალბათ.
აუ ამდენი ვწერე და ახლა მივხვდი რო ბაჩოკის, შლანგების და საერთოდ პრივოდის ბრალი ვერ იქნება ეგ და აი რატომ. აშვებულ პედალზე სცეპლენია ხო ჩართულია. ანუ პრივოდის ბრალი რო იყოს უბრალოდ სიჩქარეში ვერ უნდა ჩააგდო ან ჩაგდებისას ხმა უნდა ჰქონდეს კბილანების. იტოგში მე ასე მგონია ეგ შენი ხელოსანი გონზე არაა და არასწორად დაგირეგულირა სცეპლენია.
This post has been edited by ნიკა on 16 Jan 2006, 02:04
--------------------
სამურაის არაფერი კლავს, ხარაკირის გარდა
|