TimeRiderPajero Club Georgia-ში იყო მაგაზე ბევრი რამე. Overdrive არ მახსოვს და Super Select-ის მუშაობა იქ აღწერიილი იყო. ისე ZOR-666-ს ყავს Super Select რაზდატკიანი პაჯერო.
მოკლედ აგერ ამოგიკრიფე ხალხი რას წერდა მაგაზე:
Overdrive ღილაკზე დაჭერით ითიშება მეორხე სიჩქარე და ავტომატიკა მაგას აღარ ხმარობს.
ცოტა დაწვრილებით Super Select არის ერთ-ერთი უმაგრესი რაზდატკა. რომელსაც აქვს როგორც წინა ხიდის გათიშვის ასევე ჩერეზ მეჯასევოი დიფერენციალი ჩართვის საშუალება. ანუ რეალურად აქვს მუშაობის 3 რეჟიმი
1) 2H- მარტო უკანა ხიდია ჩართული. წინა ხიდი გათიშულია როგორც რაზდატკიდან ასევე ბორბლებიდანაც (ოღOნდ მაგას თუ არ ვცდები პნევმატიური ჩამრთველები აქვს). ასე დადია ჯიპების უმრავლესობა.
2) 4H - წინა ხიდი ჩაირთო ჩერეზ მეჟასევოი დიფერენციალი. ასე დადის ნივა, ლენდროვერი, ლენდ კრუიზერი და კიდე სხვები.
3) 4HLC - მეჟასევოი დიფერენციალი დაბლოკილია. ეს ჩართვის სქემა ყველა ჯიპს აქვს (იშვიათი RAV 4-ების გარდა)
4) 4LLC - დაემატა პანიჟენია. ესეც აქვს უმრავლესობას.
გარდა ამისა პაჯეროებზე არის კნოპკა პანელზე რომელიც უკანა ხიდის დიფერენციალსაც ბლოკავს.
აი ამ სტატიიდან ამოვიკითხე ეს:
http://forum.4x4club.ru/lofiversion/index.php/t6446.html * * *
Между прочим, конструкция полного привода с размыканием передней полуоси при помощи пневмомуфты позволяет проделывать это на скоростях до 100 километров в час.
ესეც პაჯერო კლაბის ბმული:
http://forum.ge/?f=50&showtopic=33629346&hl=pajero&st=0 This post has been edited by ნიკა on 8 Jun 2006, 12:17