მეც მყავს 328 და 6თვე მაგ ნათურას ვაქრობ
დაწერე რა სიმტომები აქვს და რომელ წლიანია ჩემი E46_ია
1.შეიძლება იყოს ვოზდუხამერის მერე მიმავალი გოპრირებული შლანგი პატარაზე გახეული ან გახვრეტილი თუ ეგაა ხარისხიანი იზოლაცია დაახვიე და იმუშავებს
სიმტომია ხანდახან ტახომეტრის თამაში და იშვიათად ჩაქრობა
2. მე მგონია და თითქმის დარწმუნებული ვარ ბაბინები ჩემსას ქონდა ხანდახან ანახებდა 2 ცილინდრზე პერებოის დადიოდა კარგათ ათასში ერთხელ უმნიშვნელოდ ძალას კარგავდა და უცებვე სწორდებოდა
3.სვეჩები შეამოწმე
4. ჰაერის ბენზინის ფილტრები შეცვალე და კარგ ბენზინზე ამუშავე პრემიუმზე ვისოლი, ლუკოილი
4. ბენზინის წვის მომატების მიზეზები არის:
1. ჰაერის პილტრი ჭუჭყიანია და გამოსაცვლელი.
2. ბენზინის ფილტრი ჭუჭყიანი და გამოსაცვლელია.
3.საბურავებში წნევა შეამოწმე ნორმაზე დაბალი ხომ არ არის
4.სპრისკის ინჟექტორები არის დასვრილი და გასაწმენდია ბენზინის ფილტრს თუ გამოცვლი ვიურტის სპრისკის საწმენდიც ჩაასხი 13 ლარი ღირს 30-50 ლიტრა ბნზინში
რავი მატორისტი მე ეთხელ დამჭირდა და ასტრა დიღომში მყავდა ვანოსთან ბმვ მატორისტია და კმაყოფილი ვარ 899558808
დიაგნოსტიკაზე სამთავრობი Gარაჟები თუ იცი იქ მიდი მერსედესის ცენტრის მოპირდაპირე მხარეს ასახვევია და იქ არის 4X4 ქვია პროფილაქტიკას შეხვალ თუ არა დიდი შუშის ოთახია და იქ არის ზურა 893 32 02 29
წარმატებები
This post has been edited by kakhakakhiani on 21 Jan 2009, 01:12