520 შეეშვი არ ყოფნის მაგ მანქანას ეგ მოტორი(თუ კონდენციონერით იქნება ხო მითუმეტეს) და ქალაქში თითქმის იგივეს გიწვავს რასაც 525

ტრასაზეა მარტო რეალური სხვაობა წვაში.
ჩემთვისაც რო ვყიდულობდე 1 წამიც არ დავფიქრდებოდი ავიღებდი BMW-ს ოღონ 525-ს

ეგ ისეთი შემთხვევა რო წლებს არა აქ მნიშვნელობა. ნუ ეხლა 10 წლიან სხვაობაზე არ ვიძახი.
კლასი ხო გაგიგია რა არის პირველ რიგში აი მაგიტო

ოპელის ძრავს იმედია BMჭ-სას არავინ შეადარებს. აი ოპელის ეკოტეკის ძრავებს კი ძაანა აქ სახელი გატეხილი. კუზაო არ ლპება ოპელივით და ქვევიდან ტალახი არ ამოდის. და მე კიდე ოპელი არ მინახია რომელსაც წყლის სისტემა მწყობრში ქონდეს ყველას ანტიფრიზი აკლდებოდა მარა ეს შეიძლება დამთხვევა იყო ჩემ შემთხვევაში
BMW-ს პერედოკზე რო დადის კიდე მითები

არა ეგრეა რა საქმე, მორიდებ ორმოებს და არ გაფუჭდება. და ორმოში ჩარტყმებისგან კიდე ყველა მანქანა ფუჭდება.
საერთო ჯამში BMW-ს ტექნიკური მომსახურება ოპელთან შედარებით ცოტა ძვირი ჯდება მარა ღირს მაგათ

პიცსოტის პერედოკის კარგად გაკეთებას აი სუ დედა რო აღარ ყავდეს ისეთის ჯდება 350 ეროვნული ტუგრიკი.

ნუ გოგო თუ მივა შეიძლება კიდე დაუკლონ ან სულაც 500 მოუხინ გააჩნია მიდგომას
This post has been edited by system32 on 27 May 2007, 21:01