
მოკლეთ ეს თემა იყოს ცოტახანი იქნება და რამე მოხერხდეს და გამოსავალი ვიპოვოთ.
ბევრს გაუჩნდებოდა კითხვა თუ რატოა მაგალითად BMW 530 525 e60 განსაკუთრებით მექანიკურ კოლოფზე იგრძნობა დროსელის დაგვიანება და არათანაბარი დაძვრა ხდება ამის გამო?
ვაჭერ ფიქრობს მერე მიდის? ვაჭერ მერე მომყვება?
რაშია საქმე, თანამედროვე ავტომობილი რომელიც მოდის EURO4-სტანდარტით და ზევით ქარხნიდანვე უყენია ელექტრონული გაზის პედალი (EURO3 ტროსია) მაგრად აგვიანებს გაზის დაჭერას.
რაც განაპირობებს ადგილიდან დაძვრისას ყანყალს ან ბრუნი ვარდება დისკომოფრიტ მაგარი ან ზედმეტს აძლევ ან საერთოდ ქვრება.
ვისაც ყოლია BMW E46 330i 2001-ზემოთ გამოსული BMW შეატყობდა მაგას განსაკუთრებით როცა ტროსსის ყავდა და ელექტრონულზე გადაჯდა.
არის გამოშვებული უამრავი ჩიპ ბოქსი რომელიც ყენდება გაზის პედალთან (jetter, speedpedal, pedalbooster და ა.შ) და აქ 3 რეჟიმი ნორმა სპორტი და დინამიკ, მაგრამ კომპიუტერული ჩარევის შემდეგ
სკანერმა დაადგინა რო ეგ ჩიპ ბოქსები როცა შენ რეალურად აჭერ გაზს 15% ის პროგრამა აორმაგებს და გამოდის 30% რის გამოც ოდნავ გადამეტებული დაჭერა გამოდის
რის გამოც წვაც იწევს და ცოტა არაშესაფერისი წარმოდგენა ჩნდება ამის გამო.
მოკლეთ ვინ რა იცის ამის შესაღებ, რა შეიძLება გააკეთO რო ელექტონული გაზი მუშაობდეს როგორც ტროსი და ვის შეგინიშნავთ დისკომოფრტი ასეთი დროსელიანი ავტომობილით?
არსებობს ნაღდი აკცური ჩიპ ბოქსი რომელიც ზუსტად გაზის პედალი ტროსივით აამუშაოს?
This post has been edited by ///M Power on 21 Mar 2016, 02:27