მაინტერესებს ფორესტერს რა უნდა აბსოლუტში?
SUV-ებში მაინც ჩააგდონ ფორესტერი თორე ევოებთან და იმპრეზებთან რო 0 შანსი აქ მაგას ლაპარაკი უნდა?!
ან თუ SUV-ებში არა, უნივერსალებისთვის (ფურგუნებისთვის) ცალკე კლასი არ უნდა არსებობდეს? რეალურად ფურგუნში გადის ფორესტერი 2006 - 07 წლებამდე...
რა უაზრობაა ტო?
ან ვაბშე გაუქმდეს ეს დედააფეთქებული კლასები და ისე ჩატარდეს დრაგი, ვაბშე რა საჭიროა?
ანუ პროსტო იმას ვამბობ რო თუ მაინცდამაინც კლასებია იყოს კლასები რეალურად ისე დანაწილებული როგორც არის და კუპეებთან და სედანებთან, ფურგუნებს ნუ ყრიან და თუ მაინც ყრიან მაშინ გააუქმონ ვაბშე კლასები...
ვცდები რამეში?
ან კოეფიციენტები რატო არსებობს ტურბოზე, კომპრესორზე და ვიტეკზე? ვაბშე რა საჭიროა? არა ნუ კაი კომპრესორს და ტურბოს თავი დავანებოთ, ვიტეკზე რატოა კოეფიციენტი? რახანც სულ BMჭ კლუბი ატარებს შეჯიბრებს და BMჭ ძველ მოდელებს არააქვთ მსგავსი არააქვთ ესეიგი კოეფიციენტი უნდა მიცენ?
მაშინ IS-საც კოეფიციენტი უნდა მოხვდეს და ვანუსსაც მაგ ლოგიკით და კიდე ორ ვალიან და ცალ ვალიან ძრავებზე ცალცალკე კოეფიციენტები უნდა იყოს...
რა უაზრობაა ეს ქართული დრაგი ბლიად
არა არავის შეურაცყოფას არ ვაყენებ, უბრალოდ არ ვიცი და მაინტერესებს, გამეცით თუ შეიძლება კითხვებზე პასუხი.