Floydiohead მემ ყავს პეჟო 206, 2001 წ, 1.6 ბენზინი, ავტომატიკა, დაახლ 6 წელია. თავიდან რომ ვიყიდე ამ მანქანებზე არაფერი არ ვიცოდი, ახლობელს ვკითხე და მირჩია შეეშვი პეჟოს, მერსედესი, ოპელი და მსგავსი რამე დაითრიეო რა.. არადა ვიდზე მაგრად დამევასა ერთI კონკრეტული მანქანა და მეთქი თუ რამე სერიოზული არ ჭირს დავითრევთქო და დავითრიეკიდეც. პირველი 2-3 წელი (ყველა მეუბნებოდნენ პეჟო რათ გინდოდაო) დაახლოებით, მაგარი გავიგდე ეს მანქანა თვითონაც გამაწვალა, ხან კონდიციონერის მატორი თუ რაღაც Qვია სხვა სახელი ეგ აჩმახებდა კაი ხანი და არ მივაქციე ყურადღება და რაღაც ნაწილი მთლიანად გამოიყვანა მწყობრიდან და ბოლოს საერთოდ გავაუქმე კონდიციონერი, რაღაც შკივიც შევუცვალე რეზინა და რკინა ერად იყო და მასიური რკინა გავჩითე ეგეთი შკივი და მის მერე მსავსი პრობლემა აღარ მქონია, მერე ძრავის რემენი გამიწყდა და კლაპნები დამეღუნა, 8 თვე ღია ცის Qვეშ მომიწია დაგდება, მერე როგორც იქნა ევაკუატორით ჩამოვიტანე თბილიში და გავაკეთე დაახლ 1000 ლარამდე გავიწეწე, ევაკუატორის ხარძიც იყო შესული ამ თანხარი.
კლაპნები შევუცვალე ძეთი შევჩვალე და დაახლოებით 1 წლის მერე შევუცვალე პერედოკი. ამორტიზატორები არ შემიცვლია საერთოდ და დაახლ 6-7 თვეა გაუბანძდა. ფარებში ჭყალი შედისხოლმე, განსაკუთრებით უკანებში და ნათურის ბუდეებს აჟანგებს და ტვინს ბურღავს პერიოდულად, სანამ რამეს არ მოუფიქრებ.

ზეთი 10 000 ზე მგონი არასოდეს შემიცვლია

18, 20, 25, 35 ათაზეც შემიჩვლია და დასამატებელი აქ ქონდა ზეთი. 6-7 თვის წინ ბანძი ზეთის ჩასხმა მოიწია და დაახლ 15-ს რო გავცდი შუპი საერთოდ აღარ დამისველა, მის მერე 6-7 ათასის მერე იწყებს დაკლებას. მოკლედ მგელი ძრავა აქვს ძალიან რა, ვერ გააფუჭებ. 300-400 ათას გადის ჩვეულებრივად. წვა დაახლოებით 7 დან 9 მდე ან შეიძლება 10 მცეც ავიდეს ზამთარში, ან თუ აგაზავე. ეს ავტომატიკა და ბენზინი 1,5 ლიტრს საVალოდ მოგცემს სხვაობას, ეკონომიურობისკენ. ლუკოილის პრემიუმი რეკომენდირებულია პეუგეოტ 206 ბენზინისთვის. უკანა ბალკა ეღუნება თუ დროუად არ დაიკავე თადარიგი და ყურადღება არ მიაქციე, თან აღარ კეთდება და საყიდლადაც ძვირი ჯდება, რამდენიმე 100 ლარიანი როგორც ვიცი (არასოდეს შემიცვლია). 2-3 წლის განმავლობაში ფეხის მუხრუჭს თითქმის არ ვხმარობდი, რუჩნიკებით დამყავდა, და ტრასაც საკმაოდ ენატრებოდა მანქანას

სასტიკ გზევბზე ,,დავაჯლიგინებდი,, . სხვა რა გითხრა მანევრით და აეროდ ინამიკით საკმაოდ იკაიფებ, თუ 2 კარიანია ხო საერთოდ... გაწევით, შურდულივით არ არის მაგრამ ზამასკაში არ დაგტოვებს

ურეკის ქვიშაში ბევრი მანქანა დამიბუQსირებია მაგრამ ეს არასოდეს ჩამჯდარა, გუდაურშიც და ბაკურიანშიც მაგარ თოვლში ჯიგრულად მივლია (ოღონდ კარგი) საბურავებით, ტალახებშის საკმაოდ მომიწია სიარული მაგრამ არსად ჩარჩენილა. სალონი და ინტერიერი როგორიც იყო პაჩტი იგივეა 6 ჭლის მერეც, თუ არ ჩავთვით რამდენიმე წლის წინ მომხდარი მსუგუქი ავარიის დროს გახსნილი აირბაგების კვალს. სავარძლები არ დახეულა (ოდნავ მზღოლის მხარეს). ტვირთამწეობა 350-400 კილოაქვს, რამოდენიმეჯერ ისეთი დაგრუზული წამოვსულვარ სოფლიდან, სურამში ნაზუქის ჩადებისთვის ადგილის პრობლემა შეგქმნია

საბურავები 14 - კარგია თუ ცოტა დატვიღტულ რეჟიმში ამუშავებ, თუ საშუოდ 15/50/195 მშვენივრად იჭერს შუალედს. თუ 16 მგონი 17-ც მიდის, მანევრით მაგრად იკაიფებ. მოკლედ ამ მანქანებით ვისაც ვიცნობ 99 პროცენთი კმაყოფილია და თან მაგრადაც ევასებათ, ასევე მეც მაგრად მევასება ეჟოებში 206 მაგარი გამომდგარი მოდელია. მე ამაზე კარგი ჰეჩბეკი არ მეგულება და სიმართლე გითხრათ არც მაქვს სხვა ჰეჩბეკის მუღამი. (ამის წინ ოპელი მყავდა ასტრა, ლურჯი

არც შევადრი. 124 მერსედისივითააო ბევრჯერ მომისმენია საკმაოდ და მეც მიფიქრია ხშირად. პერედოკი ისე აქვს აჭყობილი შანსი არ არის რამე გაგძვრეს გზაშიო, ამის ხადავიკს აქვს ნათქვამი. რალში 4 თუ 5 გზის მსოფლიო ჩემპიონი იყო. თან ქარხნული ,,პერედოკით,, გამოდიოდა. მოკლეთ თუ დაუოჯახებელი ხარ ადამიანი იდეულირი ვარიანტია ჩემი აზრით ( მერე ადგილის პრობლემა იქნმება) კიდე რა გითხრა... ხელის პატარა და მარტივი მოძრაობით გვერდითა სავარძეს უკან გარააწვენ

დაახლ 2 თვე ამ მანქანაში მიცხოვრია და საკმაოდ კომფორტულად ვგრზნობდი თავს

ეხლა კიდევ ერთი პეჟო 206 ვიყიდე მექანიკა დიზელი, მაგარი ოკონომიურია და 206 რც -ს სიამოვნებით შევიძენდი. წარმატებები ავტომობილის შეძენაში