ამ თემაში მინდა ჩემი პატარა გამოცდილების და კველევების შედეგად მიღებული ინფორმაცია მოგაწოდოდ და მერე განვიხილოდ გავაკრიტიკოდ, ავარჩიდ საუკეთესო.
5 ყველაზე ცხელი და გამორჩეული 1.6 ძრავი მოხვდა ამ სიაში.

1. Honda B16b. სიმმძლავრეების გამოყენების დიაპაზონი: 185 Hp აქ მხოლოდ 800 ბრუნის დროს, ხოლო 160 N/M მხოლოდ 1500 ბრუნის დროს: ბოლო აბაროტი არის 9000. გამოანგარიშებულია მარტივი კალკულაციით.
2. Mitsubishi 4G92. სიმმძლავრეების გამოყენების დიაპაზონი: 175 Hp მხოლოდ 700 ბრუნის დროს, ხოლო 170 N/M მხოლოდ 1200 ბრუნის დროს. ბოლო აბაროტი არის 8200. გამოანგარიშებულია მარტივი კალკულაციით.
3. Nissan SR16VE. სიმმძლავრეების გამოყენების დიაპაზონი: 175 HP აქ მხოლოდ 450 ბრუნის დროს, ხოლო 162 N/M აქ მხოლოდ 1050 ბრუნის დროს. ბოლო აბაროტი არის 8250. გამოანგარიშებულია მარტივი კალკულაციით.
4.Toyota 4A-Ge: სიმმძლავრეების გამოყენების დიაპაზონი: 165 Hp მხოლოდ 200 ბრუნის დროს, ხოლო 162 N/M აქ მხოლოდ 2400 აბაროტის დროს. ბოლო აბაროტი არის 8000. გამოანგარიშებულია მარტივი კალკულაციით.
5. Peugeot Tu5J4: სიმმძლავრეების გამოყენების დიაპაზონი: 120 HP მხოლოდ 600 ბრუნის დროს. ხოლო 145 NM აქ მხოლოდ 2000 აბაროტის დროს. ბოლო აბაროტი არის 7200. გამოანგარიშებულია მარტივი კალკულაციით.
უდავოა რომ ამ კლასის ლიდერი ძალების გამოყენების კალკულაციით არის Honda civic typr 1.6 B16B ძრავი. აღსანიშნავია ისიც რომ MItsubish-მა ყველაზე მეტი ტორქი ამოიღო 1.6 ლიტრიდან ეს 170 ია და ის 1200 ბრუნზე გაშალა. თუმცა ვერავინ შეედრება თორქის ეფექტურად გამოყენაბაში Toyota Levin BZX-R-ს ძრავს. ის 162 თორქს იყენებს მთელი 2400 ბრუნის დროს, როცა ცხენისძალას მხოლოდ 200 აბაროტის დროს იეყენებს და ეს ყველაზე ნაკლებია კლასში. Peugeot-ც საკმაოდ ეფექტურად იყენებს თორქს ის 145N/M-ს ანაწილებს 2000 ბრუნზე. მანქანებს რომელიც დაბლიდან ექექტურად იყენებენ თორქს უფრო რალინოი და პარნების ნასტროიკითაა, ხოლო ცხენის ეფექტურად გამოყენებადები უფრო კალცავოებია. სამწუხაროდ Nissan SR16VE ყველაზე ცუდად დანასტროიკებული ძრავი გამოდის ის ვერ თორქს და ვერც ცხენებს ვერ იყენებს დიდ დიაპაზონში, თუმცა ძრავს ყველაზე დიდი რესურსი აქ და ყველაზე გამძლეცაა კლასში

ეს არის ჩემს მიერ მოპოვებული ინფო და პატარა ანალიზი ზოგადად ძრავებზე და არა იმ მანქანებზე სადაც ეს ძრავები დგას. გადახედეთ კარგად და დაწერეთ თქვენი მოსაზრებები.
5 ვე ზემოდ ჩამოთვლილი ძრავი ძალიან კარგი და ეფექტური აგრეგატებია, მათ კონკურენცია შუძლია გაუწიონ თავისზე გაცილებით დიდი და მძლავრ ძრავებს!
WE LOVE 1.6 HOT ENGINES.