Teamგაიხარე

ისა, და აქ წინა თემაში ვიღაცა ლაპარაკობდა ლეგასიზე რული გადააქვთო, ქარხნულადო, ისეო ასეო

ბოდიში და ვისგანაც მოისმინა ეგ ზღაპრები, იმათ მაგრა აღაჟღაჟებთ

როგორ უნდა გადაიტანო ქარნხულად რული Twinturbo ლეგასიზე, როცა საერთოდ არ გამოსულა მარცხენარულიანი ლეგასი ორი ტურბინით???
ლეგასიზე რულის გადატანა ნიშნავს კაკ მინიმუმ ბლომად ნაწილების გაჩითვას, თუნდაც სალონში, ლეგასის უფრო მეტი დეტალები აქვს სალონში ვიდრე იმპრეზას და ფორესტერს, ამიტომ უფრო მეტი ნაწილები სჭირდება გადატანისთვის, კიდევ გჭირდება ძააან იდეინი და მცოდნე ხელოსანი, რომელიც ტურბინების სისტემას ისე გადააკეთებს რომ პირველი ტურბინა ხელს არ შეუშლის რულევოი კალონკის დაყენებას (ტვინტურბოზე პირველი ტურბინა ზუსტად იმ ადგილას აყენია, სადაც მარცხენარულიანი ლეგასის რულევოი კალონკა უნდა იყოს), და ამისთვის კიდევ ოხრად ნაწილებია საჭირო, ტრუბების, შლანგების და ათასი რამეების გადაერთება-გადმოერთება, თან არაფერი არ უნდა გამაზოს

და იმდენი დრო სჭირდება ამ ყველაფერს, უფრო მალე შეეჩვევი მარჯვენარულიანი მანქანის ტარება ს

მეორე ვარიანტი ლეგასიზე რულის გადატანისა არის ერთ ტურბინაზე გადაკეთება და აღარ დაგჭირდება ბევრი ჩალიჩი კაპოტში, თუმცა მანდ უკვე წუნინგისთვის საკმარისი ცოდნა უნდა გქონდეს, რომ ერთ ტურბინაზე კარგად დაანასტროიკო კომპი, ან პირდაპირ გამზადებული ჩიპი უნდა გქონდეს

ან ვაბშე იმპრეზის მატორი უნდა ჩააყენო პირდაპირ
და მაგ ყველაფრის შემდეგ უნდა ჩაჯდე მანქანაში და იფიქრო, როდის რა გამაზავს და რამე არ დაგემართოს
ხოდა მაგდენ გემაროის და ტვინის ხერხვას, დაჯექი, დააჭირე გაზს ფეხი და წადი რააა

რა გადატანა რის გადატანა