მ54 ძრავი დევს რესტაილინგშI ეგეც და 2.5-იც და 2.2 იც . ბოლო ვირი და კაი ძრავებია M54 რაც ბმჭ ემ გამოუშვა
ე39 ნაკლებად პრობლემურია ბევრად თან ვიდრე ე60
vano_ttე46
იმენა ყველაზე უპრობლემო არის E46 უბრალო M43 ძრავზე 1.9 მოცულობით,მაგაზე მარტივი და ვირი ძრავი რავი,350კ და მეტსაც გადის უპრობლემოდ
მომსპარი და მოუვლელი არიყიდო და დალშე ეგ თუ გააფუჭე და რავი
რესტაილინგებშI აქაც M54 ძრავი დევს ორვანუსიანები და კარგებია მარა M43 ისნაირი უპრობლემო და ვირი არაა რათქმაუნდა და ხარჯითაც მეტია ზეთი ნაწილი და რამე რო დაჭირდება,ესენი ბოლო ჯიგარი და კაი 6 ცილინდრიანებია რაც შეიქმნა დალშე გადავიდნენ მარკეტინგზე და თხარეს ვალვატრონიკები რაც თამამად შეუძლიათ უკან გაიკეთონ

ასევე ე36 იგივე ძრავზე M43 ვირი დედა ###ლია
ე39
რესტაილინგებშI M54 აყენია ყველაში 2.2 იც 2.5 იც და 3.0-იც .ბოლო კარგი ძრავებია რაც ბმჭ ემ გამოუშვა
3.0 ზე დისა და ეეთი რამეები ბევრად ძვირია ვიდრე 2.2 ან 2.5 ზე. ოქროს შUალედი 2.5 ი ძრავია მე რო მიკითხო 195ჰპ წვაც და სერვისიც და რავი
გაზს მშვენივრად იტანს როგორც M43 ასევე M54 და ივლი უპრობლემოდ საერთოდ,მთავარია თავიდან აიღო კაი შენახული
ე60
60-შI ყველაზე ნაკლებად პრობლემური ისევ ამ ძრავებზეა M54 -დორესტაილიბგებშI იდებოდა ,რესტაილინგებშI ვალვატრონიკი 1700 ლარიანი პომპა და ამბებია

მარა ნუ იასნა რო მეტად პრობლემურია ვიდრე 39,ელექტროობა დაჩიკები და მოკლედ ბევრად მეტი ტვინის ###აა
ე60-ის ყიდვა 4 და გინდა 5 ად არც გაიფიქრო უბრალოდ,99.9% ხაფანგი იქნება მაგარი მომსპარი გარედან შელამაზებული
ყიდვისას არუნდა დაინანო უბრალოდ ფული,2- და 3 ებში აი იმენა ნაგავს იყიდი 46 და 39 საც,კარგს არავინ გაყიდის მაგ ფასში
+პატრონმა სუ რო დედა იგინოს არ ენდო რო იდიალურები და ამბები,უმეტესად მაგარი უცოდინარს ყავს და აზზე არაა ხოლმე რა ნაგვით დადის უბრალოდ რახან ყავს ყველაზე გამართულია,სინამდვილეშI დაჩოქილი მომსპარი მანქანაა ხოლმე
+ყოველთვის კაი მცოდნე გაიყოლე ვისაც კარგად ესმის ბმჭ ე ,თორე გაყიდინებენ ხლამს მერე უნდა სდიო იმას და გადაყვე
ოპელა რო ოპელაა კაპიკია ნაწილი მარა მომსპარი ისიც გაგყიდის
This post has been edited by quattro on 28 May 2017, 11:13