iaseროგორც სიწმინდესა და თაყვანისცემის ობიექტს არა, რამდენადაც აღმოსავლური ტრადიციით ხატი ორგანზომილებიანია.
როგორც ქანდაკების წინააღმდეგი კი არ არის, ამას ადასტურებს მისი უწმინდესობის ვიზიტი მონუმენტის საზეიმო გახსნაზე.
რატომ მაინდამაინც წმიდა გიორგი და არა დავით აღმაშენებელი? ან ვახტანგ გორგასალი? წმიდა ნინოს მანამდე არსებული მონუმენტი დიღომში, რომელიც ჯვარს გვსახავს? სადღაც მთავრდება კანონიკა და იწყება ხელოვნება... ეს უკვე განყოფილების ფარგლებს მიღმა მდებარეობს

თემა დახურულია.