რა და პრიქციონები იყო დამწვარი , მოკლედ ცოტა მოშნ აღმართზე , გაზს რო აზლევდი აბაროტი ადიოდა და მანქანა ადგილზე იდგა , არც პაკრიშკები ტრიალებდა არაფერი. ზადნით ავდიოდი ყველგან

წინა ფრიქციონები რა. ხო და კიდე 4 აბაროტს ზემოთ რომ ვატრიალებდი, ანუ ნაგრუსკას რო ვაზლევდი , ნაგრუსკის მერე სიჩქარეებს ბიდზგით რთავდა და დაგმართზე ან აგმართზე გორდებოდა D ში რომ გქონდა და უნდა გაგეციებინა თუ რა უნდოდა არ ვიცი მარა ერთი ნახევარი საათი რო ვაჩერებდი ეს ბიზგები უქრებოდა. ხო და თან გიდრო მუფთიდან ზეთი გაზდიოდა.
ანუ ქონდა 3 პრობლემა მარა რეალურად 1 არაფერი არ იყო ეს გიდრო მუფტიდან ზეთი იმიტომ გაზდიოდა რომ გიდრო მუფტას ქონდა დანზრეული. ხო და გამოვაგზავნინე ყველა ნაწილები რეებიც დათომ მითხრა და გავაკეთებინე
ეს ბიძგები და აგმართის პრობლემა მაინც დარჩა. ხან კომპიუტერის ბრალიაო, მოხსნა გაწმინდა მერე მარა ოფშიში ვერაფერი ვუშველე და კი გავყიდე ის მანქანა 5200$ ად რის ვაი ვაგლახით.
ხო და მოკლედ ერთი 2000ლარი დავახარჯე და ჩემი ფეხი, ერთი ზეთი აღარ გაზდიოდა

საერთოდ დათო ს ყველა აქებს. და ვისაც კითხავ ყველა მაგასთან გიშვებს ეგრევე , მოკლედ N1 არის თბილისში მარა რავი ჩემი ვერ გააკეთა
* * *
მოკლედ რავი ერთ 2000$ მდე თუ გიჯდება ნახმარი კარობკის ყიდვა მექანიკის ჯობს იყიდო ბევრად. დაჯე 2500$ საც თუ აპირებ ნუ გაკეთებას რა თქმა უნდა , ან რო მიიყვან გარანტია მოსთხოვე რომ თუ ვერ გააკეთა ხელმეორედ იზამს ყველაფერს უფასოდ. რავი არ ვიცი რამდენად მოგცემენ მარა რავი მასე თუ არ ქენი არ გირჩევ