მთლა ეგრეც არაა, ბევრ ვითომ ჯიპს თავზეც ახტება, და მაგალითად თოვლში სერიოზულჯიპებს ჯობია
l3van1იტოგში ჩემგან შენ რჩევა თუ ყიდულობ ფრილენდერს იყიდე 2.0 ტურბოდიზელი, საკმაოდ კარგი და ამტანი მატორებია, თან ძაან ცოტას წვას, ქალაქში უნდა 7 ლიტრი.
რაც შეეხება მაგ 1.8-ს ეგ არის ლოტუსის მატორები, K16 (MG-ებშიც აყენია) პროსტა გალოვკა აქვს სვხვანაირი VVC-ს გარეშე, თორე მატორის ანატომია იგივეა,
ცოტა დიდი გარბენი თუ აქვს მაგ 1.8-ს გალოვკის პრაკლადკა და რადიატორში წყალს იკლებს და პახოდუ ზეთის ჭამას იწყებს, ძაან კაპრიზული მატორებია, მარა თუ დაბალი გარბენითაა ეგეთი ტავის ტკივილები არ აქვს ხოლმე. მაღალაბაროტიანი მატორია და მაგრადაც მიაქ ფრილენდერი. მე მყავდა ეგეთი და მაინცდამაინც ვერ ვისიამოვნე ამ კაპრიზული მატორის გამო. სავალ ნაწილს რაც შეეხება თუ არ აწვალე არაფერი ისეთი არ ემართება, თუ რამე გაგიფუჭდა ყველაფერი იშოვება პროსტა შეიძლება ძვირი ღირდეს.
2.5-ებს რაც შეეხება მატორი კარგი აქვს, მაგრამ ეგენი ყველა ავტომატიკებია და აი ეგ კარობკა აქვს სუსტი, პახოდუ ელექტროობაზეც ვიცი რომ შექმნიათ პრობლემა. დაწვავს ქალაქში სადღაც 15 ლიტრს. მამენტ ჩემი 1.8-აც მაგდენს მიწვავდა იმიტომ რომ დაბალ აბაროტებზე ცოტა სუსტი მატორია და მაღალ აბაროტებზე დამყავდა ხშირად.
იტოგში თუ მაინცდამაინც ფრილენდერი გინდა იყიდე დიზელი, ვიდზე იგივეა, წვავს ბევრად ნაკლებს, არაა კაპრიზული და მომენტი აქვს 200ნმ-ზე ცოტა მეტი უკვე 1800 აბაროტზე