#35049038 · 4 Feb 2013, 22:27 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
playstation ზოგადად სამუხრუჭე სისტემის მნიშვნელობა არასწორად ესმით საქართველოში.
სამუხრუჭე ხუნდის (კალოტკის) შეცვლისას მარტო მოხსნა დაყენება არ არის საკმარისი, მთელი რიგი პროცედურაა ჩასატარებელი და იმიტომაც ღირს ევროპაში საკმაოდ ძვირი გამოვლა. აბა ჩვენთან რომ უფასოდ ცვლიან ეგაა საქმე??
ზოგადად წრიპინი შეიძლება გამოიწვიოს რამოდენიმე ფაქტორმა: 1)სამუხრუჭე ხუნდის შეცვლისას უნდა გაიწმინდოს სუპორტები, პორშინები, თვითონ მექანიზმი რაც კავშირშია სამურხუჭე სისტემასთან 2)უნდა გაფრიალდეს/შეიცვალოს სამუხრუჭე დისკი (აპორნი) რომ კარგად შეძლოს კონტაქტი კალოტკასთან 3)იმისათვის რომ კალოტკის ზედა ფენა გადავიდეს აპორნი დისკზე აუცილებელია რომ ზედაპირდი საცხელდეს საკმარისად და თანაბრად.
დააახლოებით 15-20 კმ უნდა გაიაროს კალოტკამ დაყენების შემდეგ აბკატკა, გაზთან ერთად უნდა გეჭიროთ მუხრუჭსაც თანაბრად რომ გაცხელდეს კალოტკის ზედაპირი და ფენა გადავიდეს სამურხუჭე დისკზე. შუქნიშანზე არ უნდა მოხდეს ამ დროს მუხრუჭზე ფეხის დადგმა და ერთ ადგილზე დაფიქსირება.
playstation ეს პროცედურები დაიცავი??
--------------------
ყველას ნუ ამოიყვან ტალახიდან, ზოგი მისი ბინადარია.
|