CLK სი არ ვიცი მარა ზოგადად კაბრიოლეტი სხვანაირი მოსავლელია ესე რომ ვთქვათ

ნუ დავიწყოთ იმით რო კაბრიოლეტი საერთოდ ძალიან მძიმეა, მითუმეტეს CLK სადღაც 1800კგ უეჭველი იქნება, myauto ს კატალოგებს შეეშვი სისულელეები წერია. ძველი E Class კაბრიოლეტი აწონეს აქ და 2200კგ არის.
ნუ წონის პონტში მეტს დაწვავს მაგის თქმა მინდა და ისე ვერ ივლის როგორც უნდა იაროს.
ტენტი მაგარი პრობლემურია, მაგალითად წინა სტოიკებში იცის წყლის ჩამოსვლა კუთხეებში. უმეტესობა კაბრიოლეტებში წყალი წოტა რაოდენობით მაინც ჩადის, არ ვიძახი ეხლა ვედროებით უნდა იჯდე მარა ასველებს და წვეთავს 80% კაბრიოლეტების.
ამას არ ვიცი როგორ აქვს მარა მაგალითად E36 ებზე არის 2 ნაირად, 1 ვარიანტი არის ის რომ ხელითაც იწევა და კნოპკითაც. და მეორე ვარიანტი არი მარტო კნოპკით, ბაგაჯნიკში არის მატორი.
მარტო კნოპკით რომელიც იწევა ის ჩემი აზრით ცოტა ცუდია.
უეჭველი უნდა შემოწმდეს კნოპკით გადაწევა თუ მუშაობს, ძაან პრობლემურია და იოლად ფუჭდება იმიტო რო დიდი ძალა უნდა ტენტის გადაწევას და უნდა მოუფრთხილდე, თუ გაგიფუჭდა რამდენად გაკეთებადია არ ვიცი, გააკეთებ მარა რა ფასად მაგაშია საქმე.
კაროჩე გარაჟი თუ არ გაქვს მე არ გირჩევ, მზე თან ასე თუ ისე ცოტას ახუმებს ტენტს, პლიუს ამას წყალი. გარაჟი თუ გაქვს ცუდი არ არის