მოდერ, ნუ წაშლი. მხოლოდ კორექტული ბელეტრისტიკაა
გურიჩ,
ჯანო ვარ, საშკას ვთხოვე დაეწერა. ისე ნუ გაუხურე საქმე, ეგ არ ვარ მე, ა რ ა

მე ქუდი რომ შემომიგდო აქაურობა მაინც არ მაინტერესებს

ეხლა საბჟთან დაკაშირებით:
ხეივნის ზაეზდებში თავიდან ბოლომდე ვიჯექი სკაიში. როგორც გურომ თქვა, ამ სეტაპზე 400 ცხენი აქ თვლებზე. IAT-ის კორექციით, თუ ისე, აღარ მიკითხავს. დუნდულ-დინოთი ცოტა ნაკლები იგრძნობოდა

კოლტის სეტაპი თვითონ აპოლოგეტებმა დაწერონ, გარიკა მარტო იყო რულზე.
ზაეზდები იყო სხოდუ, 1 სიჩქარიდან. ჩაჭერის მერე სკაი ბუქსაობს უბედურად და მეორეში გართვის მერეც კაი ხანი არ სწორდება. 1-2 კოლტი გადის ნახტომით, 3-ის ბოლომდე უმეტეს შემთხვევაში როვნადაა, მერე სკაი სტაბილურად გადის, 180-ზე უკვე კორპუსით მაინც. მერე სიჩქარის ზრდის პირდაპირპროპორციულად. 5-თი კამიკაძე პიკირების მერე კოლტი ბუნდოვნად ჩანდა უკანა სარკეში

სიჩქარე არ ვიცი, 250-მაინც იყო.
კოლტი იმ სეტაპისთვის რაც ჩემი ინფორმაციით აქვს, ძალიან კარგად დადის. სტარტი კაკრაზ ჩვეულებრივია, 3-დან და მაღალ სისწრაფეზე მიდის როგორც მონო პრივოდი, საერთოდ არ ეტყობა 4WD დანაკარგები. 300 ცხენი თვლებზე რეალური განაცხადია

რისპექტი პროექტისთვის.
ეხლა ლირიკა:
არც ერთი ზაეზდი არ ყოფილა ისეთი რომ ყველა სიჩქარეში სრაფად ჩავარდნილიყო. კულისა გაცვეთილია და სინქროებსაც შეცვლა არ აწყენდა. პადვესკა სტოკივით რბილია, სხოდუ ბუქსაობის დროს ზედმეტად ირწევა და ეს ზანოსის ფაზას კიდე უფრო წელავს. პაკრიშკებად რა უბედურება იყო აღარც მინახავს, გრიფი 0. ამ ყველაფრის კომპენსირებას მატორი აკეთებდა, მასეთი პერეგრუზკა 4 ბორბლიანში არაფერში მიგრძვნია

პატარა დასეტაპება უნდა მარტო და ჰაი ბუსტზე ცხენებს ასფალტამდე რომ მიიტანს, 600 კუბიანი R-ების კონკურენტია

ცუდი ისაა რომ თვითონაც მოტოციკლეტივითაა - სწორ გზაზეც კი არანაირ შეცდომას არ გპატიობს. SMG-იან M-ზე ანდ თუნდა მექანიკა 4WD- ბევრად ადვილია ყველაფერი, აქ კიდე ყველა მოძრაობა მთელი დრამაა.
ზი ენდ.
This post has been edited by GLEMM on 7 Oct 2009, 19:07
ასე გაუგებარია? ვისაც ჩემს კომპეტენციაში ეჭვი ეპარება, სიროი რეზინა გამოიყენოსთქო.
ესროლეთ, ეგ არაა ილია.