BMW ///M8 E31გამოშვების წელი:
1990 ძრაავა:
V12კუბატურა:
5576 см3ძალა:
550 ც.ხ ტრანსმისია:
6-საფეხურანი მექანიკური კოლოფიზომა (ს/ს/ს):
4780/1855/1330 მმწონა:
1945 კგმაქსიმალური სიჩქარე:
250 კმ/სთ შეზღუდულიეგზემლარი:
1
BMW M850CSiგამოშვების წელი:
1992 - 1996ძრაავა:
V12კუბატურა:
5576 см3ძალა:
381 ც.ხტრანსმისია:
6-საფეხურანი მექანიკური კოლოფიზომა (ს/ს/ს):
4780/1855/1330 მმწონა:
1945 კგმაქსიმალური სიჩქარე:
250 კმ/სთ შეზღუდულიეგზემლარი:
1510[/right]
ისტორიაBMW ///M8 და BMW M850CSi არიან დასრულებული პროექტები
BMW Motorsport GmbH ვერსიაში სპორტული კუპე
E31 მოდელში . პროტოტიპი
BMW ///M8 იყო გამოშვებული 1990 წელს, მოდელი M850CSi იყო გამოსული 1991 წელს აუტოსალონში ფრანფრუნქტში. სტანდარტულ ვერსიისგან, მანქანა განსხვავდება სპორტულ ვერსიისგან ძრავათი
S70, ხოლო დანარჩენი კი ჰქონდა
M70, ხოლო გადაკეთდა შასი და რამოდენიმეჯერ კუზაო. განსხვავება იყო უკანა ბამპერის დიფუზორები , უფრო დიდი გამომშვები სისტემა ასევე საარკეები და სტილი
///M. ინტერიერი განსხვავდებოდა სპორტული ტახომეტრებით.
BMW ///M8 იყო აწყობილი
///Motorsport-ს მიერ. გამოშვებული იქნა მხოლოდ, ერთი ეგზემპლარი და ისიც პროტოტიპივით. მასიურ გაყიდვებში ეს მოდელი არ მოხვდა სამწუხაროდ.
///M8-ს ამზადებდნენ სპეციალურად
Ferrari-ის კონკურენტად, მაგრამ ხელმძღვანელობა
BMW-სი არ იქნებოდა მისი გამოშვება რენტაბელურიო და შეწყდა . ხოლო მაგის შემდეგ გადაწყვიტეს ახალი მოდელი
M850CSi ყველაზე სწრაფის დამზადება 8-სერიაში. პროტოტიპი იყო აღჭურვილი ძლიერი "თორმეტცილინდრანი" ძრავათი რომელსაც ქონდა კუბატურა
5576 см3, და
550 ც.ხ. ძალა გადაჰქონა უკანა თვლებზე. ინჟინერმა
BMW-ს შეამოწმა დაასრულა ძრავას M70 გზით გაედიდებინა ზომა ცილინდრის და დგუშების. შედეგი ახალი
S70 მიიღო მეტი კუბატურა და მეტი ცხენის ძალა.
BMW ///M8 ჰქონდა დამსუბუქებული კორპუსი.
BMW M850CSi არის პიდაპირი შთამომავალი
BMW ///M8-ის ოღონდ არც თუ ისე სპორტული თვალსაზრისით დაახლოებით
50% . მან მაგისგან მიიღო ძლიერი ძრავა, მართალია ის იყო
381 ც.ხ ძალით და იყო განყოფილება
Motorsport-მიერ დამზადებული მაგრამ ის იყო ახლოს
850Ci. მაგრამ მან მიიღო ინდექსი -
M850CSi. ის არ გახდა სრულფასოვანი
///M8 თავისი დიდი წონის გამო.
გამოდიოდა სამი ვერსია აუტომობილების. ორი ეუროპული ვერის, მარჯვენა და მარცეხნა საჭით. მთელი დრო სერიულ გამოშვებაში გავიდა ამ მოდელის
1510 მანქნაა:
ეუროპული ვერისა მარცხენა საჭით -
1125 მანქანა (08.1992 - 10.1996)ეუროპული ვერსია მარჯვენა საჭით -
160 მანქანა (06.1993 - 06.1996)ჩრდილოეთამერიკის მარცხენა საჭით -
225 მანქანა (10.1993 - 06.1995)აუტომობილი როგორიც გამოვდა არ მიიღო რამოდენიმე წელში არავითარი რესტაილინგი და განახლება დეტალებსი. ოღონდ 1995 წელს შეიცვალა პატარათი სისტემა ABS, მუხრუჭის სისტემა, აუდიოსისტემა, ბორტკომპიუტერი და სხვადასხვა დეტალები.
როგორც
BMW ///M8, M850CSi იყო აღჭივილი
6-საფეხურანი მექანიკური კოლოფით
Getrag E-type. აუტომობილის კომპლექტაციაში მოდიოდა სისტემა აუტომატიური კონტროლი სიმტკიცის, რომელიც ამცირებდა ძალას ძრავასი როცა კარგავდა მოდებას გზაზე . ეყენა ძალიან გრუბი პრუჟინები და საჭიდი . კლირენსი იყო დაწეული 10მმ. ყველა საბურავზე დისიკიანი მუხრუჭები, წინა ქონდა განივი ბერკეტი . განმავლობის ნაწილი
M850CSi ქონდა აღებული ჩვეულებრივი 8 სერიის. წინა საჭიდი ქონდა
McPherson, უკანა კი რამოდენიმე ბერკეტი და წევა . ეგ საჭიდი იქნება გადაკეთებული
Motorsport GmbH მიერ. იყო გაუმჯობესებული უკანა მხარე, საკმაოდ მყარი ამორტიზატორები და მოკლე პრუჟინები.
ყველა
BMW M850CSi იყო აღჭივილი სპეციალური კომბინაციებითი პრიბორებით წითელი ხაზებით. სპიდომეტრზე ეწერა
300 კმ/სთ, და ტახომეტრს ქონდა შესანიშნავი оშეზღუდვა. ეს აუტომობილი იყო ფლაგმანი სერიის და ამიტომ ირთვებოდა სტანდარტულ კომპლექტტაციაში დიდი არჩევანი დამატებითი ფუნქციების: კარგი სტერეოსისტემით, ტელეფონით, სალონის დეტალები ხით და
18-დუიმიანი დისკებით.
///Made By:///M-POWER
გადათარგმნაში შეცდომებისთვის ბოდიშ გიხდით!!!

წყარო:
http://carinfo.ge/index.php?showtopic=503 This post has been edited by ///M-POWER on 8 Apr 2010, 23:06