კლუბის სხოდკა!!!
შაბათობით სააკაძეზე 7საათზე
1)
***BMW*** club ***GEORGIA***2)
***BMW***CLUB***GEORGIA***3)
.......:::::::BMW CLUB GEORGIA :::::::.......4)
____))))))))"BMW CLUB GEORGIA" ((((((((____5)
______B______M______W______6)
////\/\_BMW CLUB GEORGIA_////\/\7)
_ - _BMW CLUB GEORGIA_ - _8)
___BMW_CLUB_GEORGIA___9)
___BMW_CLUB_GEORGIA___10)
|BMW | CLUB | GEORGIA | PART X11)
/// BMW CLUB GEORGIA12)
BMW CLUB GEORGIA13)
/// BMW CLUB GEORGIA \\\14)
/// BMW CLUB GEORGIA \\\======================================================
BMW-ს კომპანიის დაარსების ოფიციალურ დღედ 1917 წლის 21 ივლისი ითვლება, თუმცა BMW-ს ისტორია რამდენიმე წლით ადრე დაიწყო. 1913 წელს მიუნხენში ორი პატარა ფირმა გამოჩნდა, რომლებსაც სათავეში კარლ რეპი და გუსტავ ოტო (ნიკოლაუს ოტოს შვილი, იმ ადამიანის, რომელმაც შიდა წვის ძრავა შექმნა) ედგნენ. პირველი მსოფლიო ომის დაწყების შემდეგ ორივე ფირმა იძულებული გახდა გაერთიანებულიყო, რათა თვითმფრინავის ძრავები შეექმნათ. 1916 წელს კომპანია ხალი სახელი - ”ბაუერიშე მოტორენ ვერკე” ეწოდა. 1917 წელს BMW-ს ემბლემაც დამუშავდა. რომელიც მოტრიალე პროპელერის სიმბოლოს წარმოადგენს. იმავე წელს კომპანიის მთავარმა ინჟინერმა მაკს ფრიცმა ექვს ცილინდრიანი საავიაციო ძრავი - ”ტურ 3ა” შექმნა, შემდეგ კო ”მოტორ 4”, რომლითაც 1919 წელს ფრანც დიმერმა მსოფლიო რეკორდი დაამყარა სიმაღლეზე ფრენაში, იგი ცაში 9 670 მეტრზე ავიდა.
მაკს ფრიცმა კიდევ ერთხელ გამოიჩინა გამჭრიახობა, როდესაც ვერსალის ხელშეკრულებით საავიაციო ძრავების გამოშვება აკრძალეს, BMW გაკოტრების საფრთხის წინაშე დადგა, მაგრამ მაკსმა დაიწყო მოტოციკლების წარმოება. მან გამოუშვა ”R 32”, რომელიც 1923 წელს დაყენებულ იქნა სერიულ წარმოებაზე და მალევე მოიპოვა პოპულარობა. ხუთი წლის შემდეგ კომპანიამ აიზენახში ავტომობილების ქარხანა შეიძინა. ხელშეკრულებით ქარხანა უშვებდა ავტომობილებს ”ოსტინ დიქსის” მარკით. ახალი დიქსი დიდი მოთხოვნილებით სარგებლობდა, ამიტომ BMW დიდი ხანი არ ხსნიდა ამ მოდელს წარმოებიდან.
1932 წელს კომპანიამ საკუთარი ავტომობილი გამოუშვა. ეს იყო მოდელი 3210, რომლის ძრავაც ორიგინალურად იყო შემუშავებული. მისი სიმძლავრე 20 ცხენის ძალა იყო, ხოლო სიჩქარე 80კმ/სთ. პირველად BMW 303-ს დაუმონტაჟდა გამოზნექილი ლითონის ბადე რადიატორის წინ (ამ ელემენტით BMW დღესაც იწონებს თავს) და ამ მოდელის სიჩქარე იყო 90კმ/სთ. სპორტული ავტომობილების რამდენიმო მოდელის გამოშვების შემდეგ BMW-ს ხელმძღვანელობამ გადაწყვიტა მაღალი კლასის ავტომობილების წარმოებაც. კონსტრუქტორებმა დასახულ მიზანს მალე მიაღწიეს და გამოუშვეს BMW 326, რომელიც Mercedes-Benz-საც კი უწევდა კონკურენციას. დიდი მოთხოვნილების გამო ეს მოდელი 16 000 ცალი აიწყო.
1936 წლისათვის კომპანიამ წარმოადგინა პირველი ღირებული სპორტული ავტომობილი - ორადგილიანი როდსტერი 328. ეს ავტომობილი სპეციალურად შეიქმნა იმ დროს მეტად პოპულარულ რბოლა Mille Miglia-ში (მილე მილია, ათასი მილის რბოლა) მონაწილეობისთვის. BMW 328-მ თავისი ”მოვალეობა” 1940 წელს შეასრულა, როცა ამ მოდელმა ათასმილიანი მანძილი რეკორდულ დროში დაფარა (166,7 კმ/სთ) ავტოწარმოების განვითარებასთან ერთად ვითარდებოდა მოტოციკლებიც. 1937 წელს ერნსტ ჰენემ BMW-ს მოტოციკლით მსოფლიო რეკორდი მოხსნა, როდესაც 279,5 კმ/სთ სიჩქარე განავითარა.
მეორე მსოფლიო ომში გერმანიის დამარცხების შემდეგ BMW-ს რამდენიმე ქარხანა დაზარალდა და იგი გაკოტრების წინაშე დადგა, ამიტომ BMW კვლავ მოტოციკლების წარმოებაზე გადავიდა.
1951 წლიდან დაიწყო BMW-ს ახალი მოდელის წარმოება. BMW 501 თავისი კლასის მოდელებისგან კომფორტულობით გამოირჩეოდა, თუმცა საკმაოდ მძიმე იყო და მის ძრავს ამხელა მასის ტარება უჭირდა. სამი წლის შემდეგ კონსტრუქტორებმა რვაცილინდრიანი ძრავი შექმნეს, რომელიც კარგად მოერგო 501-ს. ავტომობილი 160 კმ/სთ-ს ანვითარებდა.
1955 წლისათვის კომპანიამ საკმაო უცნაური მოდელი - ი ე ს ტ ა შექმნა. მას მხოლოდ ერთი კარი ჰქონდა, ძრავი კი 13 ცხენისძალიანი იყო და მხოლოდ 80 კმ/სთ-ს ანვითარებდა, მაგრამ სიიაფის გამო საზოგადოებაში დიდი ინტერესი გამოიწვია. მოგვიანებით BMW-მ ძვირადღირებული სპორტული მოდელები - 503 და 507 შექმნა. ავტომობილებს გარკვეული ხარვეზები აღმოაჩნდა. მეორე მსოფლიო ომის შემდეგ დაზარალებული ფირმა ფეხზე ნორმალურად არ იყო დამდგარი და ფინანსურ კრიზისს განიცდიდა. ამ ინფორმაციის გაჟონვის შემდეგ დაიმლერ ბენცმა BMW-ს აქციების ყიდვა მოინდომა, მაგრამ კომპანიამ სხვის დაუხმარებლად ფულის მოგროვება და ახალი მოდელის შექმნა განიზრახა. 1961 წელს შეიქმნა ახალი იაფფასიანი კომფორტული სედანი 1,5 ლიტრიანი ძრავით. ფასმა და კომფორტმა თავისი გაიტანა და კომპანიამ ერთბაშად 20 000 ცალის შეკვეთა მიიღო. ასე დაიწყო BMW-ს მორიგი აღმავლობა.
1966 წელს კომპანიამ ახალი BMW 2000 წარადგინა. უნდა ითქვას, რომ ამ მოდელმა საფუძველი ჩაუყარა მესამე სერიი BMW-ების გამოშვებას. მალე შეიქმნა მეხუთე სერიის BMW. 70-იანი წლების ბოლოს კი ზედიზედ იქმნება მეექვსე და მეშვიდე სერიის ავტომობილებიც.
BMW-3-ის სედანების მეოთხე თაობას საქარხნო ინდექსით E30 აწარმოებდნენ 1982 წლის ნოემბრიდან 1991 წლის ბოლომდე (ლაპარაკია BMW ”ხულიგანკაზე”). ამ მოდელში და საერთოდ BMW-ში მაქსიმალური კომფორტი აქვთ მძღოლს და მის გვერდით მჯდომ მგზავრს, BMW-ს ხელსაწყოთა პანელის გაფორმება კი მრავალი წლის მანძილზე ბევრი მწარმოებლისთვის ეტალონად ითვლებოდა.=====================================================
წინასწარ დავწერ რა არის ვანუსი და კიდე რამოდენიმე სისტემა BMW-ში...
///M Twin-Power-სისტემაახალი სისტემა BMW-ს ძრავებში ///M- ძრავებში რო არის ტურბო 2 დაბერვა, არც ბი-ტრუბოა და არც ტვინ ტურბო, მაგათ უყენიათ ახალი სისტემა BMW-გამოიგონა რომელსაც ეძახიან და მეც მიწერია //M Twin-Power წააგავს bi-trubo-ს ოღონდ, დაბალ ბრუნზე რომ უცებ დაატრიალოს ტურბინები 1000 ბრუნიოდან იტოვებს რაღაც ზაპასნოი ტაგას (დაახლოებით 20% ბრუნი შენახული აქვს სწრაფი აქელერაციისთვის დაბალ ბრუნზე), და აქესელერატორს რომ მიაჭერ, სრაზუ ავარდება ტურბინები 1000 ბრუნიდან, ხოლო bi-turbo დატრიალება იხსნება სადღაც 25000 ბრუნზე, ხო ჯობია ტავიდანვე რო იყოს 1000 ბრუნიდან გახსნილი....
დავამაებ, აწი რაჩ გამოვა ///M-ის ძრავები იქნება აღჭურვილი ტურბოდაბევრვით (და აქვს) ///M Twin-Power-სისტემით.
ასევე დიდი კუბატირუანი მანქაები როგორიცააა 760 BI-TURBO მაგასაც ექნება ეგ სისტემა ///M Twin-Power.
VANUSაკონტროლებს კლაპნების გახსნა დახურვას, დაბალ ბრუნზე ადრე ხსნის კლაპნებს---ამის მიუხედავათ უფრო ეკონომიურბააა, ხოლო მაღალ ბრუნზე გვიან ხსნის კლაპნებს და თორქი ეზრდება მოშნად....
რაც უფრო მეტი აქვს ვანუსი ძრავს, მით უფრო ნელია რა არ არის ეგ მაგარი სისტემა...
ვანუსი უფრო მეტს ზეთს მიაწოდებს ვიდრე უვანუსო ,მაგრამ უვანუსოს ძრავებს უფრო დილი კლაპნები ვდირე ვანუსიანის...
ზატო უვანუსი უფრო მოშნად დადის, მაგრამ წვა აქვ დიდი

რაც შეეხება ვიტეკი-სსიტემას წააგავსო აი ეს ვიტეკზე უფრო მOშნია, ნუ შენ იასნა იტვი არა მაგრამ, მე ეგრე მიმაჩნია, და ძალიან ეკონომიურიაა...
VALVETRONIC==========================================================================
ავიღებ 1-SERIES BMW 120 6 ცილინდრიანი რომელსაც აქვს 156 ცხენის ძალა და პრასტოი ვანუსიანია.... აჩქარება 100კმ-დე 8.4 წვა ქალაქში 9-ლიტრა, ტრასაზე 7.5.
მერე გამოვიდა BMW 120 4 ცილინდრიანი რომელსაც აქვს სისტემა Valvetornic 177 ცხენის ძალა,, წვა ქალაქში 8.5 ლიტრა, ტრასაზე 6-ლიტრამდე ჩამოაქ....
აჩქარება 100კმ 7.5....
ეგ სისტემა უყენია 2004 წლიდან მარალ კუბატურიან ძრავებს როგორია e60-ის 550 545, და ყველა ///M-ის აუტომობილს 2004 წლიდან გამოსულს უყენია ეგ სისტემა, და ისეთი მაგარი აღოჩნდა უნდათ სერიულ აუტომობილებს ყველას დაუყენონ.....
ასე იშიფრება ვალვეტორნიკი....
შიგნით ძრავი არის 2 ელექტრომოტორი (ერთ კალენ ვალზე ერთია მეორე კალენვალზე ვალზე მეორეა), პატარები რომელიც გაზის მიცემისას აკონტოლებს, კლაპნების გახნს ადახურვას, ასევე ვალსაც ბევრად უფრო სწრაფად ატრიალებს ვიდრე ჩვეულებირივი, 6000 ბრუნზე სულ ჩართულია ვალვეტრონიკი, ხოლო მაგის მერე ითიშეხა, სწრაფი სიარული და პოლნი გაზით ვალვეტრონიკი 9% უფრო ეზრდება ბრუნავი მომენტი, ხოლო ჩვეულებირვი რეჟიმით რო იარო, 13% უფრო ნაკლებს წვავს ბენზინს, ხოლო ეხლა დაიწყეს გამოშვება ჩვეულებრივ 120 1-სერიის მოდელებზე ვალვეტრონი რომელსაც აქვს 177ცხენის ძალა და უვალვეტრონიკო 120 აქვს 156....
ესეც სურათები....




ესეც ვიდეო, თუ როგორ მუშაობს VALVETRONIC-ი....
http://www.myvideo.ge/?video_id=648746http://www.myvideo.ge/?video_id=648743=================================================




P.S სურათები არ უნდა აღემატებოდეს 1024 x 768-ს!!!!
This post has been edited by ///M-POWER on 8 Dec 2009, 01:37