ეხლა რა ხდება E46 2.8 1999 ამერიკული 170 000კმ
რო ჩამოვიყვანე ვერ ვერკვეოდი რა და ჩამისხეს 10-40 კასტროლი 5000კმ გავლის მერე დაეწყო
ზეთის დაჩიკს მინთებდა რო დავქოქავდი უცებ ქვრებოდა წითელი ფერი არის და მერე ინთებოდა ყვითლად და 15-20 წამის მერე ისევ ქრებოდა ასე შვებოდა 10დან 1 დაქოქვა ნელ ნელა მოუხშირა
მერე მითხრეს ზეთის ბრალია
მეც ავდექი და გამოვცვალე და ჩავასხი რაც რეკომენდირებული იყო 5W40 ზეთი BMW SUPER POWER ვიყიდე ცენტრში
გამოვცვალე თეგეტაში არვიცი რა მოხდა მაგრამ 6 ლიტრზე მეტი არ უნდაო არადა 6.5 ჩადის
და ეხლა ყოველ დაქოქვაზე ანთებს ამ ყვითელ დაჩიკს და ქრება მხოლოდ დილით პირველ დაქოქვაზე არ შვრება მასე 10 წამიც რო ვამუშაო და თავიდან დავქოქო უკვე აანთებს
მითხრეს ზეთის ნორმის ბრალიაო რავქნა აღარ ვიცი
ხო ზეთი შუპზე დილით მაქსიმუმზე დგას და ახალ ჩამქრალზე ნორმაზე
ესეც ვიდეო
http://www.youtube.com/watch?v=7NuJ70SMv88