მანქანის კომპს თუ 2 ლამბდიშ შტეკერი აქვს ერთზე რომ მიაერთებ ლამბდას და შუაში დააყენებ ცალ მხარედ აღიქვავს კომპი და მეორეს არ ქონის გამო მაინც ავარიულში გაუშვებს..
2 ლამბდიანი ვარიანტი თუ არის ერთი ლამბდა აკონტროლებს 3 ცილინდრის გამონაბოლქვს და შესაბამისად იმ 3 ცილინდრში არეგულირებს სმესს.
თუ ერთ ლამბდას აყენებ მაშინ პრაშივკა უნდა შესაბამისი რომ მეორე ლამბდა დაივიწყოს.. და თუ აპრაშივკებ საერთოდ ულამბდო გაუკეთე

ჩემსას 4 ცილინდრს 2 ლამბდა აკონტროლებს კატალიზატორის წინა და შემდეგი. ყველა მანქანაზე უკანა ლამბდა კატალიზატორის ვარგისიანობის გაგების გამო აქ. ჩემი სმესზე მაგასაც იყენებს.. BMW-ს არ ექნება ასე რთულად თუ USA-დან არ არის..
This post has been edited by NACNOBI on 9 Jul 2010, 19:02