გამარჯობათ!
I რიგში გეტყვით რომ ასეთი შანსი იშვიათად გექნებათ.
ანუ თუ თქვენ გყავთ 300-400 ლარიანი (შესაძლოა მეტიანიაც) ნორმალური ველოსიპედი და გინდათ გაუმჯობესება სათქვენო ვარიანტია. არც გაყიდვაზე მოგიწევთ ჩალიჩი და არც ყიდვაზე.
მიმატებთ ფულს და გიცვლით.
მაგრად მენანება, შვილივით მიყვარს

მაგრამ რას ვიზამ

ფული მჭირდება.
ისა და ვისაც კიტხვა ეზარება შეუძლია გავიდეს ამ თემიდან
მაქსიმალირად დეტალურად მიწერია ყვალაფერი, წესით შეკითხვა არ უნდა გაგიჩნდეთ.
ბაიკი არის Trek Fuel EX 5
ყველაფერი მუშაობს 5 იანზე!

ეს 1 სურათი მაქვს იმენნო ჩემი ბაიკის
ქვემოთ ვდებ ზუსტად ჩემნაირი ბაიკის სურათებს...
აღწერა საიდან დავიწყო პირდაპირ არ ვიცი...
,,ვილკა" აქვს RockShox Tora 318 ,,გაზოვია" რეგულირდება 85მმ_დან 130მმ_ამდე
უკანა ამორტიზატორიც არის ,,გაზოვი" ესეც რეგულირდება და 100მმ_იანია
წინაც და უკანაც აყენია Shimano_ს ტორმუზები ,,ჟიტკოსტებზე"
ამჟამად წინაც და უკანაც აყენია 160მმ_იანი ,,აპორნი" დისკები თუმცა
ვაყოლებ სულ ახალ 203მმ_იან! აპორნი დისკს და გადამყვანს
ამერიკიდან მქონდა გამოწერილი და ჩამოსულია, ოფისიდან გამოსატანი მაქვს უბრალოდ.
აი ესეთია 203იანი

ესეც ადაპტერი

რომ დაყენდება აი ესეც სხვაობა იქნება 203მმ_იანსა და 160მმ_იანს შორის
ისე ეგ მარტო ვიდისთვის

არაა. მნიშვნელოვნად მყარად დაატორმუზებს წინა ტორმუზი.
აქვს Shimano Deore_ს სუპერები
SRAM_ის უკანა კასეტა, 9 იანია ანუ ჯამში 27 სიჩქარე აქვს.
უყენია მაგარი გამძლე 2 მაგი ,,კალცოებიანი" დისკები და Formula_ს ფირმის სერიოზული ,,ვტულკები"
ცნობისათვის: აღნიშნული დისკების და ვტულკების ნაცლად ქარხნულად ეყენა შედარებით უბრალოები. წინა ბაიკზე მქონდა ეს დისკები+ვტულკები და ის რომ გავყიდე ამაზე გადმოვაწყვე ანუ ჩათველეთ რომ ,,ტუნინგია"

ასევე მინდა გითხრათ რომ ნაცვლად 26 X 2.0 საბურავებისა დაყენებული მაქვს 26 X 2.5! ზომის HUTCHINSON_ის Made in France საბურავები.
აი ესეთებია

ეგენიც ამერიკიდან ჩამოვიტანე და წყვილი 130 ლარი დამიჯდა. აქ ვერ იშოვით ეგეთ ხარისხიან საბურავებს და კაი ხანიც გატარებთ, 1 თვე იქნება რაც დავაყენე და ახალივითაა, არ მიყვარს ზანოსები და უაზრო დატორმუზებები ანუ შენახულია რა. მაგარი მოჭირდებაც აქვს და ცვეთითაც ნელა იცვითება.
კამერებიც ამერიკიდან მაქვს ჩამოტანილი და შესაბამისად ხარისხიანია.
ასევე უყენია უფრო მაგარი პედლები, აი BIG HIT_ებს რომ უყენიათ ისეთია.
აქვს BONTRAGER_ის ტყავის სკამი.
საჭე რაც მიყენია გაცვლის შემთხვებაში ვხსნი ანუ თქვენ თქვენს საჭეს აყენებთ, მე ჩემსას.
მაგრად მივეჩვიე ამ საჭეს

და ვერ შეველევი რა

ისედაც ამხელა ბაიკს ველევი და საჭე უნდა დამიტოვოთ
მგონი მოვრჩი...
არა მავიწყდებოდა
ხარისხიან სპიდომეტსაც გამოვაყოლებ თუ ვინმეს ჭირდება. მე არ მჭირდება და მოხსნილი მაქვს.
რაც შეეხება ფასს
ჩემი ფასი იქნება 800$ (დოლარი)
არ დაგავიწყდეთ რა ნაწილებითაა ასე ვთქვათ დატუნინგებული ( უკეთესი დისკები, ვტულკები, 203მმ აპორნი, აპორნის გადამყვანი, 2.5 საბურავები, პედლები, სპიდომეტრი)
თუ ვინმეს ან ფასი ან რამე არ მოწონს შეუძლია თავისი IDEAL_ით იკატაოს მშვიდათ

რაც შეეხება გაცვლას...
გავცვლი ნორმალურ, ბრენდ ველოსიპედში (IDEAL_იც მაწყობს)
ველოსიპედებში ვერკვევი ასე რომ ჩინური ჯღანი, მაკენზი, რამბო და ეგეთები არ შემომტავაზოთ.
მინდა საშუალო კლასის ხარისხიანი ველოსიპედი.
ე.წ. 1 ამორტიზატორიანი.
საშუალოდ 300-400 ლარიანი (შესაძოა მეტიანიც) თანხის დამატებაზე ვიმსჯელებთ როცა თქვენს ბაიკს მაჩვენეთ.
წინასწარ დავწერ რომ არარეალური ვარიანტები არ შემომთავაზოთ
აი ასეთია სტანდარტული Trek Fuel EX 5
(ჩემი გაცილებით მაგარ ვიდზეა და 203მმ იანი აპორნი მთლად დახატავს)


This post has been edited by shuka on 7 Aug 2010, 03:34
Умирать не страшно - страшно не жить.