ქართლოსიმე მყავს ტოიოტა ნოა იგივე ვოქსი ფარებშია მხოლოდ სხვაობა. ერთ თვეზე მეტია რაც ჩამოვიდა იაპონიიდან კმაყოფილი ვარ.
2004 წლიანია ჩემი მანქანა 6 თვე არის უბრალო ავტომატიკა 4 სიჩქარიანი
2004 წლის აგვისტოდან ვოქსი/ნოაში გამოვიდა უკვე ვარიატორული კარობკებით რომელიც შედარებით ეკონომიურია ავტომატიკაზე (მაგრამ მე მაინც ავტომატიკა მირჩევნია გამძლეობით)
ერთი ის გაითვალისწინე რომ გაზზე არ არის გამართლებული ამეების გადაყვანა ყენდება მხოლოდ 3 თაობა და ისიც არ არის გამართლებული
ბენზინზე რაც შეეხება გემსახურება დიდი ხანი ძალიან მაგარი ძრავია D4 ტიპის ძრავები აყენია ვოქსებში/ნოაშებში და ყველა არის 2.0 სხვა ძრავებით არ არის ეს მანქანები გამოშვებული
წვას რაც შეეხება ჩემი არის ავტომატიკა და ეხლა რომ აცივდა მიწვავს ქალაქში 10-12 ლიტრს. ზაფხულში ქალაქის წვა 9 ან 10 ლიტრს არ ცდება.
ტრასაზე წვავს 7-8 ლიტრს წყნარი სიარულით.
საწვავი მხოლოდ პრემიუმი ანუ მაღალი ოქტანობა უნდა
ზეთი მხოლოდ 5-30 4 ლიტრი ჩადის და თავისი ჰაერის ფილტრით კარგი ზეთი ესე 100 ლარამდე ჯდება
სხვა ამ მანქანას არაფერი არ უნდა მოგემსახურება კარგად. ძალიან სწრაფია 7 კაციც მეჯდა და კარგად იარა ანუ იმის თქმა მინდა რომ ყოფნის 2.0 ძრავი, მთავარია გაზი არ დააყენო გაზი ვინც დააყენა უკვე 5 ადამიანი ვიცი ვინც დაასტუკა მატორი. და ერთი კიდევ ვიცი ვინც ბენზინზე დაასტუკა მაგრამ ეს უკანასკნელი ზეთს არ უცვლიდა და 10 000 კმ გადააცილა ზეთის შეცვლას
ძრავი ოდნავ ხმაურიანიაა აი დიზელივითაა მაგრამ ასეთი ძრავებია და ვერაფერს იზამ.
ასევე ამ მანქანის მინუსი არის ხმის იზოლაცია ანუ ხმა შემოდის გარედან რაც იაპონურ მანქანებს ახასიათებს.
არის ცოტათი გრუბი ანუ არ არის მერსედესივით რბილი
მინივენებში მაინც ეკონომიურია და ერთ ერთი საუკეთესო ეს არის ჩემი აზრი.
თორემ ფული რომ მქონდეს და საწვავის ჩასხმის ფულიც კი ვიყიდიდი ნისან ელგრანდს მაგრამ ეს ელგრანდზე მინიმუმ 5 ლიტრით ცოტას წვავს. ასევე ელისიონზე ცოტასაც წვავს
აი ეს არის ჩემი მანქანა
This post has been edited by toyota555 on 6 Nov 2016, 16:29
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)