Mercedes-Benz S-Class S63 AMG
AMG's normally aspirated 6.2-litre V8 makes a noise akin to the Viking hordes on their way to Valhalla. It's one of the all-time greats, so I have to admit I approached its replacement, an all-new 5.5-litre twin-turbo V8 given its debut outing in the (confusingly badged) S63, with a degree of scepticism.
Especially as this is AMG going ‘green'. Really? New boss Ola Källenius has introduced something called AMG Performance 2015, and claims that the firm's aim is ‘to continually reduce the fuel consumption and emissions of new models... while enhancing the core brand value of performance.' The new unit is accordingly 25 per cent more fuel efficient (26.9mpg), and chucks out 30 per cent less CO2 (an amazing 244g/km), while still packing 537bhp and thundering to 62mph in 4.4secs and a top speed of, oh, a million miles per hour.
How? By reducing capacity from 6,208cc to 5,461cc, adding a pair of turbochargers, using spray-guided combustion, piezo-electric injectors, fitting an aluminium crank-case, and introducing four-valve technology with adjustable camshafts and an air-to-water intercooler. AMG's ‘controlled efficiency' programme also sees the fitment of smart generator management which uses kinetic energy to charge the battery, as well as the dreaded stop/start system. In this installation, s/s registers the resting position of all eight pistons and restarts the engine by injecting fuel into the combustion chamber of the cylinder with the best piston position. Clever, but I still don't like it. In ‘S' (sport) or ‘M' (manual) mode, s/s is always off. It's for the best, really.
AMG's seven-speed multi-clutch transmission is mated to the new engine for the first time. It uses a wet clutch to reduce frictional losses, and in ‘C' mode pops you immediately into seventh gear for maximum efficiency. With 590lb ft of torque between 2,000 and 4,500rpm, it'll happily sit there all day, but naturally it does its best work in ‘M' mode in conjunction with a heavier right foot. Like the supercharged version of Jaguar's exquisite XJ, you simply won't believe just how fast and accurately you can hustle a mega limo. It gets no better than this.
Unless, that is, you happen to have the S63 Performance Pack. This whacks the turbo's charge pressure up to 1.3 bar, boosts power to almost 570bhp and torque to 664lb ft, and hoists the top speed to 186mph. It's £8k more, but at this stratospheric level, you'd be silly not to.
What next for AMG? On its current form, we can't wait to find out
AMG-ის ჩვეულებრივი ატმოსფერული 6.2 ლიტრიანი V8 ძრავი იმდენად ხმაურიანია გეგონება ვიკინგთა ლაშქარი მტერს უახლოვდება. მაგრამ მიუხედავად ამისა ეს არის ერთ ერთი ყველა დროის საუკეთესო ქმნილება ავტოსამყაროში, რომელიც დღეის მდგომარეობით ჩაანცვლა 5.5 ლიტრიანი twin-turbo V8-მ. კომპანია AMG-მ ახალ ძრავს "მწვანე" დაარქვა, კერძოდ კომპანია AMG-ს ახალმა ხელმძღვანელმა Ola Källenius წარმოადგინა კომპანიის ახალი გეგმა „AMG Performance 2015“ და განაცხადა, რომ ფირმის მიზანია, ერთის მხრივ ახალ მოდელებში მუდმივად შეამციროს საწვავის მოხმარების და გამონაბოლქვის რაოდენობა...და მეორეს მხრივ გააძლიეროს ბრენდის ტექნიკური მონაცემები და ტექნიკური შესრულების ხარისხი. შედეგიც სახეზეა ახალი 5.5 ლიტრიანი twin-turbo V8 მოიხმარს 25%-ით ნაკლებ საწვავს და გამოყოფს 30%-ით ნაკლებ გამონაბოლქვ CO2-ს, მაგრამ მიუხედავად ამისა მას ააქვს 537bhp და 62 მილამდე (100 კილომეტრი) აჩარებისთვის ესაჭიროება მხოლოდ 4.4 წამი.
ეს შედეგი მიღწეული იქნა ძრავის მოცულობის შემცირებით 6208 კუბური სანტიმეტრიდან 5461 კუბურ სანტიმეტრამდე, ძრავზე გამოყენებულია ორი ტურბო კომპრესორი, შეფრქვევის სიტემის ელექტრო კონტროლით და თითოეულ ცილინდრზე ოთხი სარქველის გამოყენებით, რომელსაც ამუშავებს რეგულირებადი გამანაწილებელი ღერძები (რასპრედ-ვალი), ძრავი აღჭურვილია წყლით გაგრილებადი ინტერქულერით, მას ააქვს კონტროლირებადი ეფექტურობის პროგრამა, ასევე გამოყენებულია სმარტ გენერატორები რომელიც კინეტიკური ეკერგიის საშუალებით ტენის აკუმულატორს, გარდა ამისა ძრავს გააჩნია ჩართვა/გამორთვის S/S პროგრამა, რომლიც ძრავის დაქოქოვის დროს პირველ რიგში იმ ცილინდრს აწვდის საწვავს რომელიც საუკეთესო პოზიციაშია დაფიქსირებული. საკამოდ ჭკვიანური ტექნოლოგიაა, თუმცა როდესაც ავტომობილი მოძრაობს „S“ სპორტ ან „M“ (manual) რეჟიმში, S/S პროგრამა გათიშულია.
მანქანზე დამონტაჟებულია სრულიად ახალი თაობის შვიდ საფეხურიანი გადაცემათა კოლოფი „AMG Speedshift MCT-7“, რომელზედაც გამოყენებულია ე.წ. „სველი“ გადართვის ფუნქცია, რის შედეგადაც მინიმუმამდეა დაყვანილი დანაკარგები ხახუნის შედეგად, რის გამოც შესაძლებელია შვიდივე გადაცემის ეფექტურად გამოყენება. ძრავს 2000-4500 გააჩნია 590 lb ft (800 NM) მაბრუნებელი მომენტი, რის გამოც ავტომობილის „M“ (manual) რეჟიმში მართვა განსაკუთრებით სასიამოვნოა.
მნიშვნელოვანია რომ ავტომობილის შეძენა შესაძლებელია ასევე S63 Performance პაკეტით, ამ შემთხვევაში ტურბო კომპრესორი მუშაობს 1.3 ბარზე და სიმძლავრე ასულია 570 ცხენისძალამდე ხოლო მაბრუნებელი მომენტი კი 664lb ft (900NM).
პ.ს. შესაძლებელია თარგმანი მთლად ზუსტი არ არის
პ.პ.ს. ეს ინფო დევს ტოპ გირის საიტზე, როგორც ჩანს შემდეგი სეზონისთვის მიდის მზადება და იმედია საკმაოდ საინტერესოც იქნება
http://www.topgear.com/uk/mercedes-benz/s-...g-driven?ref=nf


