დღეს დავამთავრე წინა ტორმუზის კეთება ხულიგანკაზე....
დავწერ რა და როგორ და თუ ვინმეს მოგინდებათ E30 ზე ტორმუზების გაძლიერება გადაიღეთ

აპორნი დისკები- AUDI TT 312X25...................150 ლარი
სუპორტები - BMW E38 BREMBO 4 პორშინიანი.............100$(მადლობა nacvala-ს )
პერეხადნიკები და ბოლტები-100ევრო ღირს რუსებთან რო შეუკვეთო.....(არც მე დამიჯდა იაფი იმდენჯერ გადავაკეთ-გადმოვაკეთე) ჯობდა შემეკვეთა

+ შევცვალე ვაკუუმი თავის მთავარი ტორმუზის ცილინდრით-BMW E38.........30 ლარი
კალოდკები სულ ახალი-ATE...........120 ლარი
ამ ყველაფრის ქონის შემთხვევაში ხელობას თითქმის ფული არ უნდა და ცოტაოდენი ინსტრუმენტების ქონის შემთხვევაში საკუთარი ხელითაც გააკეთებს ნებისმიერი მსურველი....
ტანმიმდევრობით კეთდება შემდეგ ნაერად:
AUDI TT ს აპორნები რომლებიც გარკვეულ მოდელებზე დგას და საკმაოდ ძნელი საშოვნია,უნდამიიტანოთ ტოკართან და გადაახვრეტინოთ 4X100 და გული გაუფართოვოთ 1 მილიმეტრით
ამით აპორნი მზადაა....
სუპორტებს რომლებიც გარკვეული წლების BMW E38 ებზე იდგა და არის BREMBOს ფირმის, ჩირდება ოდნავ წინა მხარის ატლა იქიდან გამომდინარე რო შეილება დისკს მოედოს ცოტა...(+შეილება მოითხოვოს ფლიანეცის დადება დისკმა, გააჩნია დისკს)
პერეხადნიკები(ყველაზე ტვინის ტყვნა რამე) რუსები ითხოვენ 100ევროს ამ პერეხადნიკებში და ბოლტებში....მე ავდექი და ჩემით დავიწყე ჩალიჩი და ნაკლები მართლა არ დამხარჯვია + ძალიან ბევრი დრო და ნერვი დავკარგე
ვაკუუმი თავის გლავნი ტარმაზნოი ცილინდრით BMW E38 ის...მატორს დიდი მნიშვნელობა არ აქ...მთავარია იყოს დიამეტრით პატარა და შედარებით გძელი(2ერთმანეთზე გადაბმული)
ვინაიდან ხულიგანკაში როცა დევს M50 ძრავი ვაკუუმი ედება შემშვებ კოლექტორს სასურველია შეიცვალოს ქარხნული ვაკუუმი ზემოთხსენებულით! ამისთვის საჭიროა E38 ის ვაკუუმს მოაჭრათ თავი რომლითაც პედალზე მაგრდება და დაასვარკოთ E30 ის ქარხნული ვაკუუმის იგივე ტავი რომლითაც პედალზეა მიმაგრებული....!! E38 ის ვაკუუმს კუზაოზე მისამაგრებელი აქ 2 ბოლტი....E30 ისას 4...ასე რომ 2 საბოლტე ამოივსება და 2იც უნდა შემოვიდეს ცოტა შიგნით ანუ მათ შორის მანძილი უნდა დაპატარავდეს 3-4 სანტიმეტრით.....გლავნი ტარმაზნოი ცილინდრზე მისაერთებელი ტრუპკები E38 ის გლავნის აქ E30 ისგან განსხვავებით ცოტა სქელი....შესაბამისად გადასაკეთებელია 2 თავი....ამის ხელობა დაჯდა 50 ლარი!!!
თუ ვინმეს სურვილი გექნებათ E30 ზე ტორმუზის აბგრეიდის
იყიდეთ TT ს დისკები
Brembos სუპორტები(სასურველია ახალი კალოდკები)
პერეხადნიკებს უფასოდ დაგაკოპირებინებთ(იმ რუსების დედას შვც)
ვაკუუმის გამოცვლა დიდ აუცილებლობას არ წარმოადგენს მარა ვისაც M50 უდევს უკეთესია შეცვალოთ და დრაჟენია აღარ ექნება კუზაოს

თან ტორმუზიც უკეთესი იქნება.....
ეგარის და ეგ.....
PS...დიდი მადლობა ნაცვალას როლის დამსახურება ამ საქმეშია ძალიან დიდია

რო შემოხვალ ნაცვალ სურათები დადე

შეგძნებაა ძალიან მაგაი E30 ის რადნოი ტორმუზებთან შედარებით

)
აქვავებს ადგილზე საბურავებს

ამ ტორმუზებს მინუსი ისააქ რომ 17 იან დისკზე ნაკლებს ვერ ჩააცმევთ მანქანას