მოკლედ BMW E66 -ზე საჭეს როცა ვათამაშებ საბურავ აწეულზე კაკუნობს რულავოიში. მხოლოდ ხმა აქვს სხვა არანაირი პრობლემა არ აქვს. აღმოჩნდა რომ გაცვეთილი არის ე.წ. "steering rack" ქართულად როგორ ქვია არ ვიცი.
BMW-ს F- სერიაზე არის ვიდეოები მარტივად იცვლება ზედ მანქანაზევე. ძველ მოდელზე ვერ ვნახე ვერსად რა დევს შიგნით და რა უნდა ვიყიდო რომ შევცვალო.
ხელოსანს რომ ვკითხე უნდა მოვხსნა რულავოიო და 400 ლარი მოითხოვა აღდგენაში რაც არარეალურად გაბერილი ფასი და საქმე მგონია. სულ 30 წუთიც არ უნდა F სერიაზე ამ ნაწილის შეცვლას. ადგილმდებარეობა იგივე აქვს E სერიაზეც.
ბოლო ვარიანტი მაქვს მოვხსნა და მერე ვეძებო როგორი უნდა იყოს. თუ ვინმეს გაქვთ გამოცდილება იქნებ მირჩიოთ რა დევს შიგნით..
ესეც F სერიაზე იგივე დეტალის შეცვლა.
ესეც E66 -ის რულავოი.
მიმაგრებული სურათი
მიშას დროს მილიონერებს პარსავდნენ, ეხლა მილიონერები ჩვენ გვპარსავენ...