აი ეს ტრასა და ბოლიდია "დემო" ვერსიაში (ყველაზე სუსტი ბოლიდი F1600)
"ფულში" 5 ბოლიდია და ამდენივე ტრასა (ტრასები გაცილებით მეტია სხვადასხვა ენთუზიასტებისგან) რამოდენიმე ვარიაციით. ეს რიცხვი იზრდება

აი ზედა პირველ 2 ვიდეოში რაც არის ეგენი დაემატება სულ მალე.
მინდა დავამატო ბოლიდების ცხრილი "ინტერაქტიური კოკპიტის" სურათებით.
ნეტკარის ბოლიდები არის მოდელირებური ტელემეტრიის მონაცემებით მისი რეალური პროტოტიპებიდან, მათივე გუნდების ინჟინრების და მბრბოლელების დახმარებით რომ რაც შეიძლება მიახლოვებულიყო რეალობასთან.
ნეტკარის "ფიზიკის ენჯინი" იყენებს ძალიან დიდ მონაცემბს როგორიც არის, ბორბლების ტემპერატურა, შასის ინერცია, წონის გადანაწილება, სავავალი ნაწილების გეომეტრია (ხადავოი
) სამუხრუჭო სისტემა და ა.შ.ეს ყველაფერი იმსათვის რომ მივიღოთ სრულფასოვანი სიმულატორი!
ნეტკარის ბოლიდების რეალური პროტოტიპებია;
F1600 / F1800 რეალური
- Formula Ford 1600/1800F2000 რეალური
- Formula Renault 2.0FTaget - Formula 3Formula KS2 - Formula GP2 F1600 და
F1800 -ის ინტერაქტიური კოკპიტი (ერთიდაიგივე კოკპიტი აქვთ ორივეს)

დეტალები
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
F1600:
1600 куб.см. 4 цил.
450 кг
111 л.с. при 5000 об/мин
185 н/м при 3900 об/мин
Задний привод
Передняя подвеска: Многорычажная (Double wishbone)
Задняя подвеска: Многорычажная (Double wishbone)
Дифференциал: открытый
Колесная база: 2.255 м.
Ширина: 1.586 м.
Распределение продольного веса: 44% впереди
----------------------------------------------------------------
F1800
1800 куб.см. 4 цил.
460 кг
142 л.с. при 5800 об/мин
201 н/м при 4500 об/мин
Задний привод
Передняя подвеска: Многорычажная (Double wishbone)
Задняя подвеска: Многорычажная (Double wishbone)
Дифференциал: Салисбери
Колесная база: 2.255 м.
Ширина: 1.586 м.
Распределение продольного веса: 43% впереди
F2000
დეტალები
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
F2000
2000 куб.см. 4 цил.
565 кг
193 л.с. при 6500 об/мин
218 н/м при 5400 об/мин
Задний привод
Передняя подвеска: Многорычажная с одним амортизатором (Double wishbone with monoshock)
Задняя подвеска: Многорычажная (Double wishbone)
Дифференциал: Салисбери
Колесная база: 2.575 м.
Ширина: 1.430 м.
Распределение продольного веса: 45% впереди
FTarget
დეტალები
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
FTarget
2000 куб.см. 4 цил.
550 кг
230 л.с. при 5600 об/мин
320 н/м при 4900 об/мин
Задний привод
Передняя подвеска: Многорычажная с одним амортизатором (Double wishbone with monoshock)
Задняя подвеска: Многорычажная (Double wishbone)
Дифференциал: Салисбери
Колесная база: 2.675 м.
Ширина: 1.520 м.
Распределение продольного веса: 41% впереди
სამწუხაროდ
Formula KS2 (GP2) დეტალური მონაცემები არ მაქ იგივე ფორმით და ჩემი ბოლიდის სქრინს დავდებ


და ესეც ჩემი
500 Abarth
ახლა მინდა სურატებით გავამახვილო ყურადღება ნეტკარის უნიკალურობაზე,
ამ სურათზე როდესაც ონლაინში ხარ fullMode იქ ერთად-ერთი წყარო ინფორმაციის არის ბოქსებიდან გადმოდებული ტაბლო, რომელიც ყოველ დარტყმულ წრეზე ჩნდება, და ასახავს წინა წრის შედეგებს სხვა პილოტებთან სხვაობას დროში და დარჩენილ წრეს.

ამ უცნაურ სურათზე კი ნაჩვენებია ბოლიდი რომელიც ახალი შემოსულია სერვერზე და ასეთი ჩანს სანამ ჩაჟდება საერთო ინეტ სიჩქარეში. მაგალითად არის მაღალი "პინგი" ამ შემთხვევაში ის მანქანა რომელზეც იქნება მაღალი პინგი იქნება ასე ასახული და მასთან რაიმე კავშირი არ გამოიწვევს დაზიანებას მანქანისას ის ერთგარი გამტარიანია ამ დროს. მაგრამ ამ დროს მაინც სასურველია მოერიდო რადგან არავინმა იცის როდის აღუდგება ნორმალური პინგი.

ერთ-ერთი საინტერესო და მნიშვნელოვანი ნაწილი კიდევ ნეტკარ პროსი, AIM ტელემეტრია ნეტკარი მუშაობს, თანამშროლობს შეიძლება ითქვას ფირმა AIM Sportline რომელიც აწარმოებს ანალიტიკას და ჩაწერას ტელემეტრიის მონაცემებისას. ტელემეტრია გვაძლევს საშუალებას გავაანალიზოთ ჩვენს მიერ გაკეთებული წრეები. დავინახოთ ის სუსტი ადგილები სადაც ვუშვებთ შეცდომებს, რის გამოსწორებაშიც გვეხმარება AIM შეგვიძლია მაგალითი მოვიყვანოთ ასევე ცნობილი სიმულატორიდან GTR2 რომელიც ხმარობს MOTEC -ს რომელიც ასევე ფართოდ იხმარება ტანამედროვე ავტო-მოტო სპორტში.

ეს გახლავთ თქვენი დაბინძურებული "შლემი"

რომელიც დროტაგანმავლობაში ისვრება განსაკუთრებით როდესაც გზიდან გადადის ბოლიდი და ქვიშაში მოცურდება... L კლავიშით იწმინდება


ამ სურათში კარგად ჩანს სავალი ნაწილების დაზიანების მიღების შედეგი. უნდა ითქვას რომ ნეტკარში არ არის დეტალური ბოლიდი დამტვრევა მხოლოდ რამოდენიმე ნაწილად ზიანდება ანტი-ფრთა წინა/უკანა და სავალი ნაწილები რომელიც ძალიან რეალურად გამოიყურება და მით უფრო ტარებისას სეიგრძნობა ძალიან რეალურად...

მგონი ეღირსა დასასრული ამასაც და მეც

ეს უკვე გამოვიდა თემის მეორე ნაწილი...
კაი იქნება ხვალე თუ ბანს არ მომცემენ ამხელა რაგაცისთვის ჰაჰა
მოკლედ გაემზადეთ მოკალათდით თქვენს საყვარელ საჭეებთან და გადით ტრეკზე

ესეც თქვენი უსპონსორო ბოლიდი და ბოქსი, როგორი სამუშაო ატმოსფეროა ა?


პ.ს. ბოდიშით რომ ამდენის კითხვას გაიძულებთ სკოლის მასწავლებელივით

არა ვხუმრობ ვიცი რომ მართლა აინტერესებთ აქ ბევრს თორემ მართო ჩემი სიამოვნებისთვის არ დავწერდი