#49312265 · 21 Nov 2016, 00:19 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
მოკლედ დიზელი ასტრა ჯი დტი
მანქანას ბეევრი აქვს გარბენი ზეთსაც აპარებშ რამდენიმეგან და ჩეკიც ხშირად ინთება
თეერმოსტატი ამოღებული მაქვს, შესაბამისად წყალსაც გვიან წევს. 2 სამი საათი იყო გაჩერებული, დავქოქე გავიარე 2-3 კილომეტრი და ჩაქრობის დროს დაჩიკს შწყლის დაჩიკს შევხედე და 100 იდან ჩამოვარდა. ავხადე კაპოტს, წყალი არ იყო ადუღებული არც ხმა იყო არაფერი, ზამოკი როგორც გავაღე ავარდა ისევ წყალი. ვინტილატორსაც ზამოკის ჩაქრობიდან 2-3 წუთში თიშავდა. მოკლედ დავახურე კაპოტს დავიკიდე და სადღაც 3-4 საათში გამოვედი, ვცადე და ისევ ისე იყო. წყალი 100 ზე ზევით(წიითელი ხაზების ზევით) და ეგრევე რთავდა ვინტილატორს. წყალი დგა, ზეთიც იდგა, ცოტა მარა მაინც. ჩავიხედე მატორშიც და ზეთიანი იყო ყველაფერი. მანქანაში მეგდო 1 ლიტრი ზეთი და დავამატე მაინც. მოკლედ ფავქოქე წამოვედი და მანქანას ძალა არ აქვს, პირველით მიდის მარა მეორეს ვერ ძრავს. დედა მოეტყნა მოკლედ
რემენი ზედ აქვს წყალი დგა კარტერში და მატორში წყალი არაა
ჩემი ვერსიები: 1)წყლის პომპა(რომელიც რემენზე აქვს)გაიჭედა პომპა და რემენი ვეღარ აბრუნებს 2)წყალი ადუღდა სადმე, ვინტილატორი არ ჩართო, მეც ვერ გავიგე და პრაკლატკა გალოვკას დედა მოეტყნა 3) ზეთის ნაკლებობის გამო დასტუკდა(მარა როგორც ვიცი დიზელი ესე მარტივად არ სტუკდება)
მოდერ ვიცი რო აქ არ უნდა გამეხსნა მარა გზაზე დავრჩი. თან თან დიზელის ხელოსანიც არაა ახლომახლო
--------------------
"A lot of movies are about life, mine are like a slice of cake." -Alfred Hitchcock
ვინ ჩემი ფეხებია ლიტვა, კლიპერსის ხალხი ვერ ხვდება ჩვენს 12 კაცში (c) George:)
|