ძმებს გაუმარჯოს
ესეთი თემაა, 2016 წლიან ელანტრაზე 102 კმ გარბენით ჰოპ და კაროპკას დაენძრა, და ეხლა როგორ, დში აგდებ არ მიდის ზადნიში მიდის ნო პრობლემოო
პახოდუ დილით გაცივებულზე მუშაობს წინაც და უკკანაც მიდის სანამ გახურდება,

საქართველოში არ ვარ სადაც ვარ ხელოსნები არიან დიპლიპიტოები, მივიყვანე და ჯიგარმა მეორე დღეს ეგო კაროპკის პრობლემააო და თუ ჩამოვიღე და დავშალე
რამდენიმე ათასებზე რო ავიდა მეთქი დაიტოვე ეგ მანქანა და გადააჯვთ ერთმანეთს.
ეხლა რა ხდება, ზეთი ა რშემიცვლია კაროპკაში რაც ვიყიდე, რაც ვსერჩე ეხლა თურმე ამ დედა#####ულზე 50 000 ზე უნდა მეცვალ.
მე რა მგონია :ხელოსანმა ჩემი ### შეამოწმა პირდაპირ დაშლაზე გადავიდა რო გავეწეწ და რეალურად რაც დავგუგლე შეიძლება დაბალი ან გადახურებული ზეთის ბრალიც იყოს
ვინმეს გქონიათ მსგავსი შემთხვევა?
რაიმე რჩევა ?
შუპი არ აქვს რო შევამოწმო ზეთი, ხვალ ვაპირებ გამოვუშვა ჩემით და ახალი ჩავასხა
იქამდე ვინმემ რამე რჩევა გააძრეთ ან პროსტა გვერდში დამიდექით თორე 3700 დოლარს ელანტრას კაროპკაში არ გადავიხდი და ვიტირებ, 27 წლის კაცის ტირილი გინახავთ? ###ობააა მაგარი, კაი სანაახავი არარი, ხოდა მომეხმარეთ