მფლობელები კითხულობენ ამას თუ მარტო ოპერატორი ეცნობა ხალხის აზრსს ?
მაპატიეთ მაგრამ ჯერ რა კურიერული მომსახურება გაქვთ და მერე კიდე მაგაში ფულის გადახდა
ჯობდა ჯერ კურიერული მომსახურების პუნქტუალურობაზე გეზრუნათ და მერე გაძვირებაზე
Ps: თქვენი თქმით უამრავი შეკვეთა გაქვთ და კურიერი ვერ ასწრებს მიტანას და დავიჯერო 0.5 კგ ქვევით
შეკვეთები ისეთ უბნებშია სადაც არ უწევს მისვლა კურიერს? და სხვა ნივთების დატოვება?
კიდე უკეთესი იქნება საწყობში ადამიანი გყავდეთ ვინც დაახარისხებდა და გაამზადებულს დაახვედრებდა კურიერს უბნების მიხედვით ამანათებს
მენეჯმენტი შეცვალეთ და კვალიფიცირებული ხალხი რო დასვათ მგონი უკეთესად იქნება თვენი საქმე
და მომსახურე პერსონალი აიყვანოთ საკმარისი
სულ სხვა დანაპირებებით შემოხვედით ბაზარზე და ახლა ისეთ ნაბიჯებს დგამთ ყოველ ნაბიჯზე მომხმარებლის უკმაყოფილებას იწვევთ
1. შემოსვლის დანაპირები კურიერი მოგიტანთ ამანათს ჩამოსვლის თანავე ახლა: კურიერი მოგიტანთ სამი დღის ვადაში
2. კურიერული მომსახურება უფასოა ახლა : 0,5 კმდე 3დან 5 ლარამდე
არ შეიძლება ბიზნესი დაიწყონ და პირველივე მოგება ჯიბეში არ გააქანონ და კომპანიის განვიტარებაზე იზრუნონ?
ჩავდე 1000 ლარი და ხვალ უკვე გვინდა ვიყოთ მილიონრები

ქართული ბიზნეს გეგმა.
მომხმარებელი კითხულობს: მომსახურება როგორია?
მფლობელი ; და ეგ რა არიი?
This post has been edited by kakhakakhiani on 13 Dec 2011, 21:36