Fredyმამამისი დიზელის ეშკას ყიდულობდა 24 წლის ბიჭს ))
იმ მიზეზით რომ ვინმე თათარი 2000 დოლარით იაფად
მაქსიმუმ წაიყვანდა ვიდრე თავად გადაიხდიდნენ.. )))
davidcoperfild
2 არა
Fight_Clubნუ ეგ ლოგიკაც გასაგები და მისაღებია, ჭარბი პროდუქტი ფასს აგდებს ბაზარზე.. იონიკას და სტრადივარიუსის ვიოლინოს ბაზარია კი გეთანხმები მანდაც )))
ისე რა საინტერესოა, რო ვიცოდეთ იგივე სუპრას ფასების დინამიკა
რა ღირდა თავიდან, რა ღირდა გამოშვებიდან 5 წლის მერე და 20 წლის მერე ))
ეჭვი მაქვს. რომ ფასის ვარდნას დაექვემდებარებოდა
რაღაც პერიოდი და მერე დროთა განმავლობაში გაძვირდებოდა ისევ ))
წუნინგი რაც მოდური და ხელმისაწვდომი გახდა უბრალო მოკვდავთათვის
დაფასდა ძალიან იაპოშკა მანქანები.. ასე ვთქვათ მოდი..
მაგრამ მე მაინც მგონია რომ დროთა განმავლობაში როდესაც 335ის დეფიციტი
შეიქნება სექენდ ჰენდ ბაზარზე, მაინც ვერ გაიმეორებს ეს მანქანა სუპრას რეკორდს
ფასის ფლუქტუაციების მხრივ.. სუპრას 2JZ და BMჭ-ს N54
რომ შევადაროთ... ჩუგუნის ბლოკით, შედარებით მარტივი კონსტრუქციით,
იოლად საპროგრამებელი ტვინით ვიდრე N54 და შედეგად სტოკი ინტერნალებით
800 ცხენს რომ უკაკუნებს მატორი ნუ კია დასაფასებელი დღევანდელ დროში...
მაგრამ რა იქნება 10 წლის მერე, სადამდე წავა ტექნოლოგიური პროგრესი
ამის დათვლა რთულია ეგზომ..
თუმცა სიმარტივე, ხარისხი, ვიზუალი და გამოშვებული მანქანების რაოდენობა გამოდის, რომ ის კრიტერიუმებია
რაც ფასობს "სპორტულ" მანქანებში ზოგადად..
ჰმმმ.. ეხლა ჩავხედე cars.com ს და ჩემი მოსაზრება რომ
135 უფრო მეტად შეინარჩუნებს ფასს ვიდრე 335 გამართლდა ))) ძვირია საშუალო ღირებულება
რომ გამოიყვანო
თქვენ რას იტყვით?
და კიდევ, როგორ ფიქრობთ მექანიკური
კარობკით უფრო შეინარჩუნებს მანქანა ფასს თუ ავტომატურით?
ნუ ახლა მერსედესი E დან ზემოთ ავტომატი რომ უნდა იყოს
ლაპარაკი არ უნდა..
"სპორტულ" მანქანასაც თუ ორმაგი სცეპლენიით არ აქვს გადაცემა
რათქმაუნდა მექანიკა იქნება მოთხოვნადი..
მაგრამ აი რა ვუყოთ ჯიპებს და ჯტ კლასის მანქანებს? ))
ჯიპები რომლებიც უაზროდ ბევრს წვავენ და მეტად დებილი ავტომატები უყენიათ..
და ჯტ კალსის მანქანები რომლებიც სააცკაოდ არ გამოსულა მაგრამ როცა
წინ V8 და უკანა პრივოდიანია მანქანა, მგონი უფრო სასიამოვნოა
როდესაც მექანიკაა.. მხედვლობაში 645 მაქვს

კიდევ, რა პროგნოზებს გააკეთებდით იაპოშკა გამოკვეთილი
"სპორტული" მანქანების ფასებზე? ITR, CTR, EVO 123456789)) GTR, GTS-T, Sylvia, 350Z, RX7 & STI R, RA..
ევროპამ წინა ათწლეულის მიწურულს აქტიურად დაიწყო მათი
კონცეფციების დანერგვა საკუთარ ავტოპრომში
This post has been edited by Zia_kurosawa on 14 Jan 2013, 03:19