2011 zx10rსაღოლ საკაიფო თემაა!ძლივს კაცმა რაღაც სერიოზული ტექნიკური შეკითხვა დასვა.
ბაიკის სიმძლავრეს ეგრე ზუსტად ვერ გაიგებ. ამერიკაში შტატის კანონდებლობიდან გამომდინარე შეიძლება სხადასხვა სიმძლავრე ჰკონდეთ.ნაღდად ვიცი კალიფორნიისთვის გამოშვებულებს ვიხლოპზე უფრო მკაცრი ნორმები აქვთ, შესაბამისად მაპი,და ელექტროობაც ცოტა სხა აქვთ. მე როგორც 2007 ცლიან zx10r მფლობელმა შემიძლია ეს ინფო მოგწოდო
21175-0079 USA / Europe / UK - Full power + Kat with IMMO 175PS @ 11700 - 115Nm @9500
21175-0082 USA / Canada without IMMO / 164PS @ 10000 115Nm 9500
21175-0083 USA (California) without IMMO / 164PS @ 10000 115Nm 9500
21175-0093 Malaysia + IMMO / 164PS @ 10000 115Nm 9500
21175-0094 Australia + IMMO /164PS @ 10000 115Nm 9500
21175-0095 France bloccata 106 PS + kat + IMMO / 106PS @ 9500 86Nm @5200
დასკვნა თვითონ გააკეთე.
P.S. რაღაცა პროპორციით იგივეა ნებისმიერ თანამედროვე კავაზეც. 2011 ვარიანტზე -უნდა იცოდე ABS- ანია თუ არა მათ ელეKტროობაშიც განსხვავებაა. და კიდევ 2008 იდან ECU ში tracshen control ჩადებული,ასე რომ დელიმიტაციისას ცოტა ფრთხილად მოსახვევებში.