წიკოგილოცავ ძმა მრავალს დაესწარი ჯანმრთელი და ბედნიერი.
საკმაოდ კარგად ვიცი ალტეზა და დაგიწერ რაც ვიცი უფრო მცოდნეებიც არიან და დაწერენ ალბატ
მინუსები: მაღალ აბაროტიანი ძრავია და 5 ათას აბაროტამდე ძალიან ცოტა ტორქი აქვს... ისე დავფიქრდი და ამის მეტი მინუსი მგონი არ აქვს

ააა ძაან თუ აგაზავებ ანუ vvti გახსნილი თუ ივლი (5000rpm+) წვავს მოშნად 15 გძეტა, კიდე ის რო ყველა 328-ს მძღოლს ეზიზღები ანალოგიურად შენც იზიზღებ ყველა 328

ხუმრობიტ რა თქმა უნდა. მინუსში შეიძლება ჩათვალო უეჭველი მინიმუმ პრემიუმი უნდა ასხა თუ სიამოვნება გინდა. ნაწილები არ ყრია მარა არც უსაშველო ფასები არ ადევს.
პლიუსები: 6 სიჩქარიანი კარობკა (7 ზადნი) იძლევა საშუალებას ეკონომიის ნორმალური სიარულით არა გაზაობით 10-11, ქარხნულსავე აქვს ბლოკირება, არც თუ ისე ცუდი დგომა (პადვესკა), უვირესათ გამძლე პერედოკი, მატორი, ლარობკა, არაა ხმაურიანი და ბრაგუნა, ძალიან სასიამოვნო დიზაინი, სიარულს რაც შეეხება 2.0ს რაც მოეტხოვება იმაზე უკეთ დადის ბევრად. აქ რო აურზაური არ ატყდეს ეგ მაინც უკვე აღარაა სადაო რო 325 ე36 ასწრებს მექანიკას და 328ზე ერთი ამაბვი და მტრობა აიწევა, რაც ვიდეოებია და ფაქტები საქართველოში ალტეზა ასწრებს სთოქი-სთოქზე და დალშე რავი 10 000 იძახის რო გავასწარი 328ით ალტეზასო და ვერ დადისო და ვერ გაიგებ. ნუ საერთო ჯამში როვნად დაიდნ +/- 1 კორპუსის დედაც მოვდღან.
თავის ფასში ძალიან კარგი მაქნანა ისეთი რო გასიამოვნებს, თუ მარჯვენას პრობლემა არ გაქ მექანიკის ძალიან კარგია. ტიპტრო მე არ მევასება უბრალოდ ავტომატიკა და ვერაფერს გეტყვი ისე სიარულით ძალიან განსხვავდებიან უსაშველოდ დიდი სხვაობაა.
მატორი აქვს მართლა და პერედოკი დედამოდღნულის ერთი. კარობკაც მარა კარობკა ისეთ დიდ აღტაცებას არ იწვევს იმიტო რო ზოგადად ყველა მანქანას კარგად უძლებს კარობკა არ ითვლება ზოგი მანქნაა ძირითადზე მაქ საუბარი. აი პერედოკი და მატორი კი გაგაკვირვებს. ტყანი მაგის მატორი და ბოლო ბოლო დაიღლები რო ვერ ვაფუჭებ ამის დედაცო და დაგანებებინებს მატორის წვალებას თვითონ მანქანა.
კაროჩე კაი მანქანაა და გაგისწორდება რა. BMW_M3_GTR < ამ კაცს ორგანულად ეზიზღება ალტეზა