მთლიანობაში მაყურებელს შთაბეჭდილება რჩება, რომ კლასიკად აღიარებული მიუზიკლის კოლორიტულობა გაძარცვულია და ყველაფერი სპექტაკლში თანამედროვეობას ხელოვნურადაა მორგებული, - ასე აფასებს თეტრმცოდნე ლაშა ჩხარტიშვილი თავის ბლოგზე გამოქვეყნებულ სტატიაში გიორგი შენგელაიას შედევრად აღიარებული კინომიუზიკლის „ვერის უბნის მელოდიების" მეორე თანამედროვე სცენური ინტერპრეტაციას, რომელიც ფრანგი რეჟისორმას რედა ბენტიფორიმ დადგა.
თეატრმცოდნე აღნიშნავს, რომ ერთი წლის წინ დავით დოიაშვილმა კინომიუზიკლის გათანამედროვებული თეატრალური ვერსია მუსიკისა და დრამის თეატრში შექმნა, რომელიც გაცილებით ახლოს იდგა ორიგინალთან და შენარჩუნებული იყო ძველი თბილისური უბნის კოლორი, ვიდრე ეს ფრანგი რეჟისორის რედა ბენტიფორის ახალ თეატრალურ ვერსიაშია, რომლის პრემიერა ბათუმის მუსიკისა და ხელოვნების ცენტრში გასულ კვირას შედგა.
ჩხარტიშვილი აღნიშნავს, მიუზიკლის წარმოდგენის მეორე დღესვე მაყურებელთა ნაკადმა თვალშისაცემად იკლო. "ამის მიზეზი სპექტაკლის საკამათო გადაწყვეტასთან ერთად (რეჟისურა, მუსიკალური ინტერპრეტაცია) ისიც არის, რომ მასში „ახლადგამოჩეიკილ ვარსკვლავთა" გუნდი უფრო სჭარბობს, ვიდრე ეს „ქეთო და კოტეს" შემთხვევაში იყო", - ამბობს თეტრმცონდე თავის ბლოგზე გამოქვეყნებულ წერილში და აღნიშნავს, რომ ფრანგმა რეჟისორმა რედა ბენტიფორმა სპექტაკლის მთავარ ხერხად მოგონების ფორმა შეარჩია.
http://ghn.ge/news-72858.html