მოკლედ ტვინი გამიუპატიურდა უკვე ))
გრძლადაც დავწერ რატომ.. უკვე 20 ამდე მანქანა ვნახე და ვერ ავარჩიე ვერაფერი.
1500-1700$ ებადაც თითქმის იგივე ჯანგის და შპაკლის გროვებს ყიდიან რასაც ზოგი 800-1200$_ს აფასებს
კაიფი ისაა რომ 2000-2500$ იანი ვარიანტებიც ვნახე და არაფერი მნიშვნელოვანი სხვაობა ვერ ვიგძენი ვერც ვიზუალში, ვერც სიარულში და ვერც ვერაფერში. 1800$ იანი და 2500$ იანი ერთნაირია ))
არეული ვარ უკვე რა.. ))
ადექვატური მანქანა არ შემხვედრია ჯერ.
იტყვით ძვირი ღირს კარგი მანქანაო, მაგრამ 25-30 წლის მანქანაზეა საუბარი, რომელიც 2 მილიონიანი ტირაჟითაა გამოსული და ყოველ ფეხის ნაბიჯზე ყრია ქალაქში.
ავტო მაშინაა ფასეული როცა: 1.მცირე ტირაჟითაა გამოსული, 2.მართლა კარგ კონდიციაშია, ყველაფერი ორიგინალი აქვს.
4.000$ ებად დევს რამოდენიმე ვარიანტი მაგრამ მაგდენი არ მაქვს და რომც მქონდეს ჩვეულებრივ ე.წ stock არაAMGში არ გადავიხდი.
მოკლედ ყველანაირ ფასიანს ვეძებ "ლიჟბი" რამდენსაც აფასებენ მართლა მაგდენი ღირდეს რეალურად და არა გაბერილი ფასი იმის გამო, რომ 15 წლის წინ 6500$ გადაიხადეს და ეხლა ენანებათ 2000 ზე ნაკლებად გასაყიდად )) მერე რა რომ ძრავი ბოლავს, პარპრიზი გაბზარულია და მთლიანად გადაღებვა არ აწყენდა ))
ბოლოს როგორი ვარიანტიც აღვწერე ეგეთიც მაწყობს ოღონდ ფასი ისეთი ქონდეს, რომ მიღირდეა ძრავის შეცვლა, გადაღებვა და პარპრიზი + 1000 წვრილმანი.
რატო უნდა გადავიხადო 2000$ მანქანაში რომელსაც ზემოდან დასაწყისისთვის 2000-2500 ლარი უნდა?
1200$ მიჭირავს ხელთ, ვიყიდი 800-1200$ ფარგლებიან (ან უფრო იაფიც არ მაწყენდა) იდეალურ ძარიან მანქანას და ნელ-ნელა მოვაწესრიგებ. ჩიტი ბდღვნად რომ ღირდეს ეგეთს რა.. ბაზა რომ კარგი ქონდეს, ღირდეს ღებვად და ფულის დახარჯებად რა.. ან ვიყიდი კარგ, ნორმალურ
მოვლილს და გადავიხდი 1500-1700$ ფარგლებში, თუ ძალიან მომეწონა მეტსაც.
ოღონდ თანხის ნაწილი რომ დამაცადოს 2-3 თვე. თუ მეტს დამაცდის მეტსაც გადავიხდი ოღონდ ადექვატურ კონდიციაში უნდა იყოს მანქანა.
1992-1997 უნდა იყოს და ე.წ პლიტა ძრავით, 4 კარიანი, მექანიკა, განვიხილავ უნივერსალსაც.
This post has been edited by shuka on 3 Oct 2018, 01:11
მიმაგრებული სურათი
Умирать не страшно - страшно не жить.