თანამშრომლის ჯეტას ვაკვირდებოდი ერთი პერიოდი, ამერიკანკა 2002-იანი 2.0 მექანიკა...... იმდენი ფული გამოუწოვა რო რა ვიცი, არა და 80კ მილი გარბენით იყო ნაყიდი მანქანა, მეტი არა. ყველაფერი გამოუცვალა თითქმის. თერმოსტატი 3-ჯერ

და არა ელიავაზე ნაყიდი და ჭიჭიკიასთან გამოცვლილი, თეგეტაში ნაყიდი და იქვე შეცვლილი!
2 ოპელი მყავს, ვექტრა/ასტრა, ნაწილებს ვყიდულობ იბეიზე კაპიკებში... მაგალითი - ოპელ ასტრა 1.6 ეკოტეკის ძრავის კბილანა ღვედი თავისი 3 როლიკით, GM-ის ორიგინალი - 41 ევროთ ვიყიდე, 8 ევრო ჩამოტანა, რომელ მანქანაზე იყიდი ასე კაპიკებში ორიგინალ ნაწილებს? ხუნდები GM ორიგინალები - 55-60 ლარი ორიგინალები თავისი ჩამოტანით, ვექტრაზე/ასტრზე, ვექტრის სტერჟნები - 55 ლარი წყვილი! GM ორიგინალი, თეგეტაში 1 ცალი ლემფორდერი 45 ლარი დამიფასეს, და ა.შ
http://www.ebay.com/itm/251168967050?ssPag...984.m1439.l2649http://www.ebay.com/itm/330812773627?ssPag...984.m1439.l2649http://www.ebay.com/itm/321007149363?ssPag...984.m1439.l2649ელიავას ნაწილებს არ ვეკარები, ჩინურ ნაგავს ყიდიან "თურქული ლემფორდერის" სახელით, სულ გაუბერეს ბარიგებმა....
ისე მანქანა არჩევაზეცაა და გამოდგომაზე, არაშეჭმული მანქანა უნდა ჩაიგდო ხელში - ფულს არ გამოწოვს, სარეგლამენტო სამუშაობი მარტო

p.s.: ვექტრას თუ გადაწყვიტავ, 1999-ის ზევით იყიდე, რესტაილინგები, და არ იყიდო 1.6, არ ყოფნის. მე 2.2 მყავს ვექტრა ავტომატი, კსტატი ძრავი ზეპზეა, გაზზე, იმენნა არანაირი დისკომფორტი სიარულისას. 75 ლარი ბათუმამდე ტუდა/აბრატნა

, და ძრავი გყოფნის ყველგან და ყოველთვის.
This post has been edited by bubu on 30 Nov 2012, 19:35