#35329417 · 23 Feb 2013, 21:49 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
Gregory როგორც ვიცი ფორდის მარშუტკის დიზელის ძრავზე რომ ტურბინებია ეგენი სულ ჩართულია თუმცა დაბალი სიმძლავრისაა, და ბრუნზეც არ უნდა იარო მაინც უბერავს რა, ბენზინის კიდევ რაღაც ბრუნების მერე ირთვება
კომპრესია დიზელის ძრავებს აქვს საშუალოდ 20-22 ტურბინიანებს 17-18 და + ტუბინა
ბენზინის ძრავებს აქვს 9-10 (იშვიათად 11) ტურბინიანს აქვს 7-8 და + ტურბო თუმცა ბენზინის ძრავი (ალბათ) ვერ იტანს მუდმივად დიდ კომპრესიას წვის კამერაში და ამიტომ აქვს მაღალ ბრუნებზე გამაძლიერებლის სახით
--------------------
Power is nothing without control...
|