ვისაც სიმძლავრის მარტივი და უმტკივნეულო მომატება გინდათ მანქანაზე მშვენიერი ვარიანტია. შკივი დგება c,E,clk მერსედესებზე 200 და 230 კომპრესორებზე 2000წლამდე- 2001ის შემდეგ ცლკ-ზე სავარაუდოდ არ წავა.
ქარხნული 193 ცხენისძალიანი 2.3 კომპრესორის მაჩვენებელი დინოზე მერყეობს 150-160 ცხენისძალის ფარგლებში საბურავზე, ამ შკივის დაყენების შემდეგ სრულიად ქარხნულმა ც230 კომპრესორმა მაქსიმალური სიმძლავრე აჩვენა 182 ცხენისძალა საბურავზე, რაც ძრავზე დაახლოებით 215-220 გამოდის.(დინომ 23X აჩვენა, მარა ცოტა გაბერა აშკარად

) მაბრუნებელი მომენტი 280ის ნაცვლად 330 გახდა ძრავში-საბურავზე 280ნმ.
გაყიდვის პირობებს რაც შეეხება-ქარხნული შკივი უდა დათმოთ და 300ლარი გადაიხადოთ