#37008452 · 27 Jun 2013, 00:52 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
QUOTE (N1KSONA @ 27 Jun 2013, 00:30 ) | მაგარი მაშინაა წარმატებები გაყიდვაში, უეჭველი 1-2 დღეში გაყიდული იქნება უკვე |
გაიხარე, მართლა მაგარი მანქანაა, ახალი სტოპები უყენია შავი სალონით არის, M სარკეები, ძალიან მაგარი Active Autowerke ვიხლოპით და ასშ... რაც მთავარია 6იანი მექანიკაა, აქ ნარბენი არ არის 3 დღეა ჩამოვიყვანე და რავი მაგარი კაი მასტია, სანამ ვიყიდიდი შემთხვევით ვნახე ამის ყოფილი პატრონის კომენტარები როცა ყიდდა სანამ ბარდიულზე ავარდებოდა და აგერ ნახეთ თქვენც...
9500$_ად ყიდდა ტიპი და ძალიან ბევრი რამე აქვს შეცვლილი ამ მანქანაზე...
მე ვფიქრობ ვინც კაი 540_ს ეძებს ეს მშვენიერი ვარიანტია, ნაწილების შეღავათიან ფასში შოვნაში მე დაგეხმარებით, 500$ უნდა ეყოს ამ მანქანას ბოლომდე მოსახოდად!
I am selling my 2001 BMW 540i M-Sport 6spd because I have moved to NYC. I wish I could keep it but it would just be too expensive to store in the city. So here I am. I have owned this car for just over a year and have loved every moment of it. The car roars down the highway, rides and drives smooth, and has tremendous acceleration. Most of the miles that I put on it were on the highway. During the year I did not anticipate having to sell it and intended to own it for a few more years. For this reason I never skimped on its maintenance. I always changed the oil with full synthetic, always used premium fuel, and replaced all 4 tires with brand new Continental Extreme DWS tires. The interior came to me clean, and I kept it that way. I babied the thing, and Im really going to miss it. This car just passed its Massachusetts safety and emissions inspection last month! That means you will be definitely good to go! Additionally, a previous individual who was considering purchasing the car had in professionally inspected with no findings (other than a few minor scratches, one on the door into the clear coat- easy fix). Also there were a few repairs that I needed to make, but they usually come up on this model. In fact, most of the anticipated repairs that tend to come up with the 5 series I took care of. I replaced/repaired the Cooling system (radiator, extension tank, level indicator, sensors, etc...), the alternator, most of the pulleys (the alternator failed so I had my mechanic go through and ensure every one was working like new, the valley pan gasket (this was an expensive fix), all 4 brakes, and numerous other small things (exterior temperature sensor, oil filter mount, etc...). I have a lot of the documentation associated with these repairs, and will gladly refer you to my mechanic who specializes in German automobiles and even has an assistant which owns this very car. This past January, I had him check out the car head to toe and he gave it the thumbs up for many miles of great driving.
|