უპირველეს ყოვლისა მაგ მანქანაზე უნდა თქვა რო საკმაოდ სწრაფია

ფორუმელს ჰყავდა(ზიკუს) და ვ211 E500-ებს ასწრებდა ავტომატიკა

დალშე ტ5 და გაზი რამდენად მეგობრობენ ერთმანეთთან არ ვიცი, ეგ უნდა გაარკვიო მცოდნესთან, ზოგადად კიდე 12 დან ზევით წვავს ეგ მანქანა ქალაქში...კომფორტულია, ლამაზი და საკმაოდ დიდი ზომის(პასატზე გრძელია )
პერედოკი აქვს ძალიან გამძლე...მატორი, კაროპკა და ტურბო თავიდანვე თუ მწყობრშია, ასევე ძალიან დიდი რესურსი აქვთ, 300 000კმ-ზეც უპრობლემოდ მუშაობს მაგის ტურბო

თან საკმაოდ დაბალ წნევაზე აყენია მაგის ტურბო ქარხნულად.... რაც შეეხება 240 ცხენს, ელექტრო შეზღუდვის მოხსნა უნდა მხოლოდ და 280+ ზე ადის ეგრევე

ვოლვოს ნაწილები დიდი ხანია პრობლემა არაა, თან არც ძვირი ღირს(გააჩნია რასთან შედარებით) და სხვა ვოლვოებისაც მიდის