როგორც ირკვევა, როცა მძღოლს უჭირავს საჭეზე ხელი შეიძლება გაიგო მისი ფსიქიკურ შესაძლებლობები საჭესთან თუ როგორია იგი.
ყოველ შემთხვევაში, ასე იუწყებიან იტალიელები, რომლებიც გადიოდნენ დიდ ტესტებს ამასთან დაკავშირებით.
წარმოგიდგენთ 7-ვარიანტს რომელიც სხვა და სხვანაირად უჭირავს საჭეზე ხელი მძროლს მართვის დროს და დასკვნა
ფსიქოლოგისა და ავტოინსპექტორის.

1.
ფსიქოლოგი:_ასე უჭირავს საჟე პრაქტიკულ მძღოლს, რომელიც დარწმუნებულაი თავის თავში, ყურადღების ცენტრშია,
ცოდნაც აქვს, და იცის რა უნდა გააკეთოს და როდის.
ავტოინსპეკტორი:_როცა მძღოლი იღლება, ეს პოზიცია გახლავთ —დასვენების. მაგრამ საჭესთან აუტომობილის არ უნდა იყოს
ასეთ მოდუნებულ პოზიციაზე ხელი. მძღოლი ასეთ ვარიანტში არ შეუძლია მალე მოახდინოს რეაგირება ან გადაადგილება
ექსტემალურ და ძალზედ რთულ სიტუაციაში.
------------------------
2.
ფსიქოლოგი:_ასეთ პოზიციაზე მყოფი საჭესთან მძღოლი ტიპიური აუვტომობილისტია. რომელსიც არ ენდობა თავის თავს.
ადამიანი ნერვიულობის ქვეშაა, რომელსაც უჭირს გადაწყვეტილების გაკეთება, რომელსაც უჭირს თავისი სტრესის დარეგულირება.
ავტოინსპეკტორი:_ეს კატასტროფაა, ასეთი პოზიცია საჭესეთან ხდის მაქსიმალურ საფრთხეს ქალაქში სწრაფი რეაგირების დროს.
რომელიც ხდის იდეალურ ვარიანტს ავტოსაგზაო შემთხვევისთვის.
------------------------
3.
ფსიქოლოგი:_ასე უჭირავს საჭე მძღოლს რომელიც საკმაოდ ნეგატიურია სხვა მძღოლებთან, რომელსაც შეუძლია
რთულ სიტუაციაში დააყენოს სხვა მძღოლები.
ავტოინსპეკტორი:_ასეთმა პოზიციამ შეიძლება დაგაკარგინოს კონცენტრაცია. აგრეთვე უფრო ცუდად ჩანს შუშა და ხელს უშლის ყურადღებაში
და არაწორი რეაქცია შეიძლება გააკეთო ტარების დროს.
------------------------
4.
ფსიქოლოგი: _ეგრევე ეტყობა მძღოლს რო არის ფრთხილი და გაწონასწორებული, მაგრამ გადახრილია პესიმიზმით და ეჭვით.
ავტოინსპეკტორი:_ესეთი მართივს სტილი არ ქმნის იმედს რო მძღოლს ყველაფერი ნორმალურად აქვს გათვლილი, ასეთი პოზიცია
ადუნებს კუნთებს და კარგავს ენერგიას რის შედეგადაც არ ქმნის იმედებს რო მძღოლი რთულ მომენტში მოასწრებს რეაქციის გაკეთებას.
------------------------
5.
ფსიქოლოგი: _ასეთ პოზიციაზე მძღოლი არის გაწვრთნილი, ენერგიის სავსე, ყოველთვის ყურადღებიანი, წინდახედული და
რომელსაც უყვარს აუტომობილი.
ავტოინსპეკტორი:_ყოველთვის ჯობია საჭე გეჭიროთ 2-ივე ხელებით, მაგრამ ყურადღებიანი მძროლ ყოველთვის შეძლებს
ექსტრემალურ სიტუაციაში თავისი თავი გამოიძვრინოს ლამაზად.
------------------------
6.
ფსიქოლოგი:_ავტომობილისტი არის გონივრული და ზუსტი, ყველაფერთან ერთად კეთილგანწყობილი და ნაკლებად კრიტიკული.
ავტოინსპეკტორი:_ეს გახლავთ კიდევ ერთი მოდუნებული პოზიცია, ცხადია რომელიც გათვლილია არ არი სწრაფ ეფეკტზე და რეაგირებაზე,
ეს არ არის რეკომენდირებული
------------------------
7.
ფსიქოლოგი:_ასე ატარებს ავტომობილს ორგანიზირებული ადამიანი, რომელიც აკონტროლებს აუტომობილს
და ნაკლებ ხიფათს ახდეს სხვა ავტომობილისტებს.
ავტოინსპეკტორი:_ასეთი პოზიცია საჭესთან თითქმის სწორია, საჭიროა რო იცოდე, საჭე უნდა გეჭიროს დამაჯერებლად მაგრმა რბილად.
პ.ს სადღაც ამოვქექე ეგ სტატია

ნუ აქედან მე ძალიან ბევრ რამეზე არვეთანხმები, პლიუს მაგას ჩვენ ქართველები ბობლო ბოლო სასმელით ხელშიც ვატარებს მანქანას და ბევრი

მაგრამ არის საკმაოდ დიდი პროცენტი რეალობასიც ამ სტატიაში
This post has been edited by ///M-POWER on 30 Nov 2013, 13:35