E46-სი ბევრად სტაბილურია და მანევრირებული ვიდრე E39-ტი,
კომფორით კი პირიქით, ძალიან ბევრად რბილი და ბეევრად ჩუმი და შუმოიზოლიაციით E39-ტი ჯობია,
სიმართლე რო გითხრა, სალონი არ შეესაბამება კერძოდ უკანა მხარე E39-ტის თავისი სიდიდით, ანუ შეიძლებოდა უფრო
დიდი სალონი ჰქონოდა უკან ვიდრე აქვს ამ კლასის მანქანას, ძაან ბევრი ადგილი დაუთმეს საბარგულს.
ამ მომენტში E46-სი უფრო დიდი სალონი აქვს თავის კლასისთვის, არ ვიძახი რო ბურთს ითამაშებ

მაგრამ თავის პონტში ძალიან ბევრიადგილი აქვს E46-ს უკანა სალონში და საბარგულიც ნორმალური აქვს...
ძრავაზე რა იგივე დევს ორივეში, რათქმაუნდა E46-სის კუზაოში ბეევრად უკეთ დადის ვიდრე უფრო მძიმე E39-ში.
რაც შეეხება დიზაინს, E39-ტი ბევრას ჯობია, ეგ დიზაინი იქცა ეტალონად BMW-ში და განსაკუთრებით რესტაილინგიანი.
ჩემი მიდგომით E46-სი არაფერია ///M-ბამპერების გარეშე, მიძუკნებული როჟააა

ხოლო E39-ტი ჩვეულებრივ ბამპერებშიც კი BMW-სებრია, ხოლო ///M-ზე არაფერს ვიძახი.
მაგრამ ბოლოს ისევ ბალანსი და სიჩქარე იგებ და მაინც E46-სე შევჩერდებოდი
This post has been edited by ///M-POWER on 28 Dec 2013, 23:39