მოკლედ თუ გრძლად ჩამოვაყალიბებ მოთხოვნას და დამეხმარეთ.
ახლა მყავს სუბარუ ფორესტერი, ავტომატკა უტურბინო 105მდე გარბენით.იაპონური.იკმაყოფილო არავარ,
ნორმალური მანქანაა, დიდი ,,ბაგაჟნიკით, დიდი ლუქით, ქსენონებით, პარკინგით ერთი სიტყვით ამ ეტაპზე დასაწუნი არააქვს გარდა საწვავის მოხმარებისა.
7-დან 14 ლიტრამდე წვავს. გააჩნია გზის ზედაპირს და დახრილობას, ქვილიშორის აღმართიან და ქვებიან გზებზე ვიყავი 5 კმ გავიარე მინიმუმ 3-4 ლიტრს დაწვავდა, ტრასაზე ქუთაისიდან თბილისამდე ღამით 16.32 ლიტრით ჩავედი( ბაკის გავსებიდან გავსებამდე დათვლით და არა ბორდკომპით,არააქვს)
ახლა დავფიქრდი ასეთ ვარიანტზე გამომდინარე იქედან რომ კრედიტი მაქვს აღებული მანქანის შესაძენად: გავყიდო ეს ფორესტერი, საბაზრო ფასი 4.5$K- 5K$
და ვიყიდო რაიმე შედარებით პატარა, გამძლე, ეკონომიური და ზემოთ მითითებული ფასის ფარგლებშI. გასათვალისწინებელია ისიც რომ გაისად ტექდათვალიერება შემოდის, მინდა რაც შეიძლება დაბალ გარბენიანი, (იაპონია უალტერნატივოა). კონკრეტულ მარკაზე და მოდელზე არამაქვს საუბარი. ყველას ექვემდებარება განხილვას. ) და კატალიზატორის არსებობა მანქანაში აუცილებელია, უმეტესობას იქედან კარგი საბურავები მოჰყვება, შესაბამისად მაქსიმალურად ახლოს იქნება ტესტის ჩასაბარებლად.
არ მინდა ვიტზი, ფიტი, კოლტი.
რას მირჩევთ, თქვენ რომ მსგავსი გადაწყეტილების მიღების წინაშე იყოთ რას იყიდიდით
ესც ფოტო განწყობი-ზა
მიმაგრებული სურათი
ვინც თვლის, რომ საკმარისი არის საკმარისი, მას ყოველთვის აქვს საკმარისი. :)