მოდერ ხვალამდე მიცოცხლე რა

\
მოკლედ რა ხდება, ამასწინათ მაგრა ვაბუქსავე პოლო ბოლო გამეტებამდე ტალახში
https://www.facebook.com/photo.php?v=725235...&type=2&theaterრის მერეც კაპოტში იმდენი მიწა იყო კინაღამ მოსავალი დავთესე (ეხლაც ამოვსებულია ბოლომდე, ყველაფერი ჩურჩხელასავითაა, მატორის ჩათვლით

)
ჰოდა ეტყობა ეგ ტალახი ,,ჟოლოპშიც'' შევიდა და გაჭედა, მაგის გამო წყალი დაგროვდა და ერთ დღესაც სალონში შემომივარდა მდინარე :
ხელოსნებთან რო მივიყვანე ყველამ მითხრა 100% ფეჩის რადიატორია გამსკდარიო. მეც ავარჩიე ერთ-ერთი ყველაზე მისაღებ ფასიან იელექტრიკი და ეს ხელოსანი შეუდგა ტორპედოს დაშლას. რო დაშალა ტორპედო მიაგნო რო რადიატორის ბრალი არ იყო და უბრალოდ ჟოლოპი იყო გაბიდნული.
ვინდაიდან და რადგანაც ხელოსანმა საჭეც მოხსნა აწყობის მერე აირბაგის ნათურამ ამინთო. ხელოსანმა მIთხრა რო საჭე რო მოვხსენი მაგის ბრალია, კომპიუტერი ვერ მიხვდა რა ვქენი და გახსნილი გონია აირბაგი, ,,სბროსი'' უნდაო. მეც წავიყვანე და 15 ლარად ,,დავასბროსინე'' და შედეგად აირბაგის ნათურაც ჩაქრა,
მაგრამ ერთი კვირის სიარულის მერე, დღეს ისევ ამინთო აირბაგის ნათურამ. ისევ მივიყვანე ელექტრიკთან , მეთქი ეტყობა ცუდად შემიერთე შტეკერები და იმიტო ისევ ამინთო და ეს 15 ლარი რამდენჯერ ვიხადო თქო?! მოდი ნახე კარგად იქნება არაა შეერთებული კარგად,თქო. დაშალა ჩემ თვალწინ საჭე და შეერთებული ქონდა , დაბლითა შტეკერიც კარგად ქონდა. მერე მითხრა მოიყვანე ხვალ და ჯიგრულად გიორგას ისე დავასბროსინებო

ეხლა ჩემი რეზიუმე არის შემდეგი: ალბათ ელექტრიკმა სწორად შეაერთა, მარა რახან მოხსნა ერთხელ შტეკერი, შეიძლება ისეთი კონტაქტი აღარ აქვს და გზების უსწორმასწორობის ხელშეწყობით რაღაც მომენტში გაითიშა კონტაქტი და კომპიუტერმაც აანთო აირბაგი (რის შემდეგაც აირბაგი აღარაა აქტიური თუ არ გაანულე )
ჰოდა ეხლა რას ვფიქრობ, კაი ხვალ დავასბროსინებ, თუ მიჯიგრეს ხო, თუ არა და გადავიხდი იმ 15 ლარს, მარა ყოველ კვირა მასე ხო არ ვივლი დიაგნოსტიკაზე თუ შტეკერს აქვს ცუდი კონტაქტი.
მაგიტო ვიფიქრე ამას ვიყიდი
http://www.ebay.com/itm/U581-OBD-OBD2-CAN-...fc39a7c&vxp=mtrმეთვითონვე გავაკეთებ ,,სბროსს'' და თან სხვა რაღაცეებშიც გამომადგება რო რამე

რას მეტყვით აბა,.....