
BMW E46 არის მეოთხე თაობა Bavarian Motor Works-ის მესამე სერიაში, რომლის წარმოება დაიწყო 1998 წელში და შეწყდა 2005-ში როდესაც დაიწყო E90-ის წარმოება.
1998-ში E46 წარმოდგენილი იქნა მსოფლიო ბაზარზე სედანის სახით. მხოლოდ 1999 წლიდან გახდა შესაძლებელი კუპე და ტურინგ ვერსიის შეძენა. ჰეჩბექი და კაბრიოლეტი კიდევ უფრო მოგვიანებით - 2000 წლიდან იქნა წარმოებული. E46-ის ყველაზე გაყიდვადი წელი იყო 2002, როდესაც მსოფლიოში გაიყიდა 561'249 ავტომობილი.
BMW M GmbH-მ გამოუშვა E46 შასის ასე ვთქვათ "სპორტული" ვარიანტი, რომელსაც ვიცნობთ M3-ს სახელით. მას ჰქონდა უფრო დიდი მოცულობის და სიძლიერის ძრავი, ხისტი დაკიდება, ბლოკირებული დიფერენციალი და რიგი ესთეტიური მოდიფიკაცია. E46 M3 გამოიშვა 2001 წლიდან და ხელმისაწვდომი იყო მხოლოდ კუპე და კაბრიოლეტის სახით. შესაძლებელი იყო 6 სიჩქარიანი მექანიკური სიჩქარის გადაცემათა კოლოფით აღჭურვილი მოდელის და სეკვენტალური მექანიკური სიჩქარის გადაცემათა კოლოფით აღჭურვილი მოდელების შეძენა.
E46 შემუშავებულ იქნა უკვე სიბერეშეპარული E36-ის შესაცვლელად. კომპანია DesignworksUSA მუშაობდა BMW-ს დიზაინის განყოფილებასთან ერთად რათა შეექმნათ ავტომობილის ექსტერიერი. აქცენტი აღებული იყო აეროდინამიკული მახასიეთებლების გაუმჯობესებასა და აგრესიული იერსახის შენარჩუნებაზე.
ამ ყველაფრის შედეგით დღეს ბევრი საქართველოს მოქალაქეც გადაადგილდება თბილისის ქუჩებში. ამ თემაში შეგვიძლია გავიცნოთ ერთმანეთი.
OFFTOPIC:© ინფორმაცია აღებულია ვიკიპედიადან და ნათარგმნია არაკომერციული მიზნით
|
თემების არქივი :
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
ძრავები , ტრანსმისია
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
ტოპ მპოსტავები
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
This post has been edited by datobaxutashvili on 21 Mar 2014, 15:31