მოკლედ ძმებო ვინმეს ხომ არ უნდა იაპონური მერსო
საქმე იმაშია მეორე მანქანაც ჯიპი მჭირდება და ვცვლი 1:1 ში ნისან იქსტერაში (2001 ის ზემოთ) ან ისუზუ ტროპერში (2001 იდან) მექანიკაში რა თქმა უნდა მდგომარეობა შესაბამისი უნდა იყოს 1 წლის წინ დამიჯდა 8000$
გამოშვების წელი 1998
ძრავი 4.3 (113)
გარბენი 148000 კმ
აყენია სპორტული პადვესკა, სარკეების მოკეცვით კერხერებით ფარდით ტელევიზორი ნავიგაცია რავიცი ბევრი რამ სიდენიების გათბობა თბილისში მოსიარულე AMG- ებისგან განსხვავებით რომებსაც ბამპერი და ზნაკი აქს გარედან საჭეც და კაროპკის რიჩაგიც E55 ის უყენია ნუ ვიხლოპი თავისთავად მაგარი ხმა აქს და წვავს 3.2 ივით დაახლოვებით 14 ლიტრს. დადის ძალია მაგრად. პერედოკი სულ ახალი გაკეთებული უდარნები RAYBESTOS 401-2014 და შარავოები თავისი ნაკანეჩნიკების აყენია MOOG-ის არანაირი ტოკართან დაპრესვა აღდგენა და ასე შემდეგ.
ასევე აყენია სულ ახალი დანიური რადიატორი ძველს ქონდა დეფექტი ბზარის სახით და ეგრევე შევცვალე ახალში არანაირი სუხოი სვარკა და მიდუღება. ვაყოლებ საჩუქრად ზიმნი საბურავებს თითქმის ახლებს MARANGONI VERSO და MICHELIN PILOT ALPIN (სულ ალბათ 5000 ათასი იზნება გავლილი ზამთარში მიდევს გარაჟში)
ასხია 5 40 სინტეტიკა და რავიცი მკითხეთ გიპასუხებთ
იაპონური ქარხნული მარცხენა საჭით და გარბენით 4B შეფასებით, AMG - საჭით და კოლოფის რიჩაგით დაწყებული ვიხლოპით დამთავრებული, ქარხნული ჰელლას ქსენონებით, კერხერებით ფარდით პოლნი პაკეტი. ახალი MOOG- ის შარავებით და ნაკანეჩნიკებით, Raybestos 401-2014 უდარნები, FERODO კალოდკები, მანქანას საქართველოში 10000 ათასიც არ გაუვლია!!! ამჟამად აყენია ახალი მრგვალფარიანის დისკები ვისაც ისევ ამგს დისკებ ურჩევნია ესენი 350-400 დოლარი ღირს და ტავისუფლად იყიდის 17 ან 18 იანს
ძალიან სვეჟი მანქანაა ზაპასკაც უხმარია!!!!! ვინც იცის იაპონური მანქანა და რას ნიშნავს შეფასება 4B მიხვდება.
This post has been edited by Mazmiashvili on 12 Apr 2014, 23:53
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)