მე-2 თემაშიც დაგიწერე.
სხვადასხვა კლასია, Forester არის SUV, Outback კიდევ, ვაგონი.
სერვისზე ერთნაირად დაგეხარჯება ფული. ძრავები პრობლემური არ აქვს, ნუ მაგ თაობაში ცეპიანი ძრავი ჩადეს და ზეთის ჭამა უყვარდა, 2016-იდან გაოსწორებულია ეგეც. ვარიატორებიც ძალიან გამომდგარია. 2011 და 2012-იანი Outback-ები მყავდა და ტრასაზე 6.5-ის ფარგლებში წვავდა, ქალაქაში 10-11, კონდიციონერს სულ ვხმარობ.
მოკლედ, დაჯექი გაატარე და ყველაზე ძალიან რომელი Outback-იც მოგეწონება ის იყიდე